..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Değişim dışında hiçbir şey sürekli değildir. -Heraklitos
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > Burcu Özdamar




29 Ekim 2011
Fark Ediş  
Gülümseyerek kalktı yerinden, karanlığına sırtını dönerek aydınlığını bulmaya attığı ilk adımın keyfini çıkardı zevkle...

Burcu Özdamar


Ve fark etti, en zifiri karanlıklarda bile insanın içinde bir umut, ışıltısıyla öylece durup bulunmayı bekliyor...


:AGAI:
Dolunayın ışığı vurmuşken karanlık yüzüne, kararmış ruhuna da bir ışık huzmesi insin istedi.
Aydınlanmadıkça kararıyordu, acıyordu ruhu bu karanlıkta artık, sıkışıyordu git gide en derinlerde.

Yalnız başına oturduğu bu ıssız sahilde, yalnızca yakamoz ve ay ışığıyla aydınlanabilmiş küçük bir parçası bir nebze gülümsetebilmişti onu aniden, yadırgamıştı çünkü karanlıkla aydınlığın bu tezat ahengini..

Oysa gece kadar karanlıkta kalmıştı, deniz kadar kapkaraydı dünyası şimdilerde.
Ama gördü ki ;

En karanlık anlarda bile incecik bir ışık, hatta uzaktan varlığının habercisi olan yansıması bile insanı gülümsetebiliyor..
Ve o an bunu fark ettiği için, karanlıkta unutulmuş umudun kapılarının yavaş yavaş açılışını hissetti en uzak kuytularında.

Ve fark etti, en zifiri karanlıklarda bile insanın içinde bir umut, ışıltısıyla öylece durup bulunmayı bekliyor...

Ve hatırladı o anda bu cümleleri: “Çünkü aslında hepimiz koskoca tezatlıklar dünyasında, onların göremediğimiz bu ahenginden oluşan düzende kaybolup gidiyoruz ve içimizdeki umut kırıntılarını unutuyoruz.. ve bu yüzden harcanıyoruz... Kararan binlerce ruhdan biri olmaya inat, umudumuzu bulma ve yaşatma zamanı şimdi..”

Gülümseyerek kalktı yerinden, karanlığına sırtını dönerek aydınlığını bulmaya attığı ilk adımın keyfini çıkardı zevkle...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hazan Bakışlı Melek

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Varlık [Şiir]
Öğreniyorum [Şiir]
Eylül'ün Gidişi [Şiir]
Ben... [Şiir]
Yarımlarımız [Şiir]
Umut... [Şiir]
Kaçışım... [Şiir]
İnsanlık [Şiir]
Tanımsız Hüzün [Şiir]
Arayış [Şiir]


Burcu Özdamar kimdir?

Susarız çoğu zaman bildiklerimize, haykırır hislerimiz de biz adlandırıp anlamlandıramayız. . Böyle anlarda kelimelerime sarılırım hep, can yoldaşlarıma, sırdaşlarıma. . Ve bilirim ki aslında satırlarımdan çıkan her bir anlam pek çok sessiz yüreğin sesidir, ve isterim ki o sessizliklere ulaşıp ses olayım yüreklerine. . İşte bu yüzden yazıyorum, bu yüzden susuyorum, sustukça kelimelerimi canlandırıyorum. . Canlanan her bir kelimemi benim gibi olan ve beni anlayan herkese sunuyorum. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Fyodor Dostoyevski, Elif Şafak, İskender Pala, Ahmet Ümit, Hz.Mevlana, Hz.Şems, Ümit Yaşar Oğuzcan, Can Yücel, Can Dündar, Özdemir Asaf, Yılmaz Özdil, Hakkı Devrim


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Burcu Özdamar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.