Önce sessizce yüreğine al beni. Bir duygu yap beni. Bir imge olayım ardından düşüncelerinde, şiir diye yaz beni. Notalarla süsle beni ey yar. Al eline kemanı çal beni. Hangi şarkıysam gecelerinde, dudaklarından o tatla haykır beni. Kelimelerinin içinde kalayım ey yar. Uzun cümlelerle anlat beni. Mum ışığının titrekliğinde, şiire dönüştür beni. Kaleminde olayım, duvarlara vuran gölgende olayım, yüreğinin yalnız köşesi olarak hatırla beni. Çünkü ben seni, içtiğim suda ararım. Eğer yüreğim yanmamışsa ve seni yudum yudum yangınlarıma bir nisan yağmuru gibi yağdırmamışsam, yaşayamam. Yaşamak, anca seninle güzeldir ey yar. Sanat yapmaktır seninle yaşamak ey yar. Şarkıysam dudaklarında, başka söze ne gerek var. Notalara vur beni, tellerle titret beni, yüreğinin duvarlarına haykır beni. Çünkü ben seni, hiç bırakmam, hiç terk etmem. Devletin yasakladığı bir şarkı olsam da, polislere toplatılan kitap olsam da, yeraltı edebiyatının bir şiiri olsam da, topraktan mısra mısra çıkan bir çiçek olurum. Geceler boyu hep beni koklarsın. Ey yar, hep yanındayım! Uyumaktan korkma sakın, senin kabusun olmam. Açarım göz kapaklarını, girerim hiç mutluluk görmemişliğine. Gece, pembe düşlerin olurum; gündüz dudaklarında şarkı olurum. Nasıl sen benden hiç vazgeçmediysem, ben de senden öyle vazgeçmem. Korkma, sevginin karşılığını alamamaktan. Sevginin karşılığı benim. Ucuz insanlar, hep pahalıya patlarlar. Ben ise, iki kadeh koyarım ortaya. Bir kadeh sen olursun, bir kadeh ben... Kimle sarhoş olmak istersen, onunla olursun. Her şeyi senin eline veririm. İster bir şarap gibi iç beni, ister bir kadeh gibi kır beni. Sevginin karşılığı ellerindir. Ya yaz beni, ya çal beni, ya da kadehi kırar gibi kır beni. İster alkışla beni, ister elinin tersiyle it beni. Ben bunlardan korkmam ey yar! Peki sen beni yine de sevmekten korkar mısın? Ey yar, yüreğine güvenir misin? Cesaretin varsa aşka, çık karşıma. Ellerindir, en büyük silahın. Ben ölmekten korkmam yar! Çek silahını vur beni. " Önemli olan ölmek değildir, uğruna öleceğin birini bulmaktır.". Benim için şiir yazamazsa ellerin, vur silahınla beni. Kanımla yaz sana olan sevmelerimi. Korkaklar, ancak kendilerini sever, bunu unutma yar.