Arabalar ne zaman yol verecekse o zaman geri geri giderler. Uçaklarınsa böyle bir sorunu yoktur; tıpkı benim böyle bir sorunumun olmadığı gibi. Senin hayatından uçup giderken, arkama bakmam. Ayrıca dikiz aynam da yoktur. İstersen makam koltuğunda otur. Senin kurallarının benim trafiğimde geçerliliği yoktur. Hadi sana elveda. Geç gelen mutluluk, mutluluk değildir. Daha uğrayacağım yer çoktur. Gökler yıldız ışıklarıyla doludur. O ışıklar ki ne kırmızıdır, ne sarıdır, ne de yeşildir. Gökler kuşlarla dolu olsa da, hiçbir kuşun yuvası benim dallarımda kurulu değildir. Uçaklar ki kuşlara benzer, kuşlar ki meleklere benzer, her kanat beni göklere kavuşturur. Ayaklarım yerden böylece kesilir. Kuş bakışı güzelliğin bir solucana dönüşür. Kuş bakışı güzelliğin kargalara harika görünür. Kartalların seninle ne işi olur. Hadi sana elveda. Güzelim, göçüp giderken hayatından, göçmen kuşlar gibi tekrar senin bataklığına geleceğimi sanma. Sanilar icinde kaybolma. Sanılar içinde yaşamak, olasılıklar üzerinde konuşmak "seni seviyorum" gibi beylik lafların her kapıyı açacağı zannına benzer. Unutma ki, yabancılar hep arka kapıdan içeri girerler. Sen bana artık yabancısın ve benim hiç arka kapım yoktur. Sırtımı döndüğüm anda, arkam bir felaket eşiği gibi cehenneme dönüşür. O cehennemde de sadece içinde yok olmayı hakedenler bulunur ya da bana hükmettiğini sananlar... Benim aşkımla yansan da cayır cayır, benim elimde sana verebileceğim sadece çıradan güller olur. Şimdi uçup giderken hayatından, eğer öleyazarsa senden kaçışım, bulutlardan ve dağların zirvesinden hızla kayarken, tutunduğum çiçekleri, şiir niyetine cenazeme geleceklere nikah şekeri niyetine dağıttırırım. Sen ise ne uğrayabilirsin yanıma ne de bir çelenk gönderebilirsin cenazeme. Çünkü sana hayatımı kristal vazoda her renkte çiçekler gibi sunarken, sen bir barbar gibi tüm hayatımı kırıp paramparça ederken, yaşamanın katıksız kahvaltısında, tat olarak kan renginde bir çay gibi kalacağını sanman doğru değildir. Çünkü, sofralarında bana yer açmayanlar bir lokma kadar hayatımda nimet olamazlar.