Hiçbir şey insan kadar yükselemez ve alçalamaz. -Hölderlin |
|
||||||||||
|
Şivekarım özümden geçirdin asi boyunu. kanıma batırdın aşı boyanı. iflah olmaz ikrardayım duyasın. duyasın bir cinnet destarıdır başımda. bilmem ellerinde hangi yana düşer şimal yıldızı. aynasızım. sorsam hangi dağların doruklarıdır zeval. azad isterim ey Zülal, yeni doğan güneşe bile. sensin hem eden hem söyleyen hem söyleten Layezal. beni azad eyle ey Nar. incelen kemiği bir daha bile. sen dedim ayaklarım yerden kesen Gülnihal. an içinde hançeremden lav taşar sevinemem gayrıya. Şahım dedim ya işte ta canımdadır sonsuzunun ağrısı. vardım ağyare müstear bir melal kıldın o adları. duydum da işitmedim hiç dilşikar. adsızım. Kahhar dedin işte Kahhar vadilerde bir ayağım, bir ayağım ihtilal. gelmişim geçmişim sensin Şehbal. bırakma kalb kalayında tek bir har. izharını dilerim ey canımdan kapkara sızan arzuhal. ey Hezarım sonum ne olur bir gülberge danışsam, dilleri muhal. ey Gülzarım bilsen irem bir surdayım. bir yardayım, bir görklü konakta. beni azad eyle Şehbal. Leyal beni azad eyle koymadığın eşikten, kaç ninni kaldı ömür denen beşikten. Şehbal, bir cennet neşvesidir uyduğun, sar sarmala yitir, daldırdığın yürekten.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © leyla karaca, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |