Kitabının bir kopyasını gönderdiğin için sağol. Onu okumakla hiç zaman yitirmeyeceğim. -Moses Hadas |
|
||||||||||
|
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:sck7MoBboWyqzM:http://img88.imageshack.us/img88/9070/angelwingstattooji5.jpg Yenilenen öpüşler saygısız olan duruşlar. bir bakış sonrasında bir gülücük. yarına merhaba yarın aslında bugün bugünü dünde bulmadık mı? o zaman dünde bugündü. Sarhoş bir beyin ayılmak için kendini asite atıyor.Asit kendini bulmak için beyini yok ediyor. bulunabilir bulunamaz olmaz değil olunabiliyor. http://2009.sonar.es/uploads/images/ci292_7444_cosmocaixa2.jpg bir umut ölüyor zamansız son kurşunda bir çocuk doğuyor. bir çocuk doğuyor doyumsuz sevişmelerin ortasında. bir insan ölüyor. dünler bugünler yarınlar. hayır(lar) olamayanlar, son sevgi sözcüğünde çırpınan yaratıklar. bir sperm oluyor çocuğa dönüşüyor . yarınlar haykırıyor. yarın aslında bugün belkide dündü diyorlar . çocuklar http://www.fileden.com/files/2008/3/14/1813739/LZ0102%20-%20Babe%20i%C2%B4m%20gonna%20leave%20you.mp3 bana bugünden ne zaman bahsedeceksiniz.yağmur altında dans ederken bir yudum daha yudumlarken uykunuzca sessizce çırpınırken bedenler hala bir yudum der durur sayıklar düşüşler.sonrasında yavaş sakin düşüşler. olmakla olmamak arası. bir çırpınış bugün. bir çırpınış yarın. bir çığlık olanlar. sessiz.derin zaman içinde bir yolculuk yaşam tarihsiz yolculuklar. imgesiz bir yaradılış. yasadışı rüyalar bunlar. http://www.unmasqued.com/img/portraits_char/portAstralGreer.gif bir rahibin son duaları bunlar insan olmak için damlalarda dualar. bulutlardaki sözler. geri dönüşler affedilir mi? geri geri dün ve bugünler. boktan bir pazarın boktan ertesini yaşamak. bendende bir hörgüç oluşturup her daim yanında taşımak. son sözler diyip yarına sakladığımız gülüşler.bir sigara gibi cebimden çıkarır içerim. Ölüm güncesi bunlar. Vasiyet niteliğinde . Açık görüşler bunlar.Parmaklıksız bir hapishanede. Bir düşün. dünü bugünü olmayan bir yarını. Derin sessiz bir çığlıklar kendine bir uçurum bul bulduğun uçurumda bir uçurtma ol. Rüzgarın kesildiği yer de dur.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |