İnsanlığın hangi filizi köreltilmek istenmişse, tersine o filiz daha gür büyümüştür. -Freud |
|
||||||||||
|
Kan doluyor akciğerime.Öyle bir kan ki, yarının cümlelerinden ibaret.Yazarım bugün, ben yarın öleceksem diyebiliyor. Gerçekleri haykırıyorum , siz yarınlar duymuyor musunuz? Bir yarının, yarınımın, nasıl yok olacağını bedenimin parçalarıyla bir yap boz olarak sizlere sunuyorum. Bir yanım zemheri ayazı, bir yanım ölümün derin sessizliği. Bir bomba patlıyor bu gün.Bir araba içinde yok olan bir beden. Susmadım hiçbir zaman.Ölüm benim boynuma takılmış bir zincirdi doğduğumda. O zinciri hiçbir zaman kıramadım. Hep düşündüm. Her zaman yazdım. Her zaman söyledim. Söyleyemediklerimi anlayamaya çalıştım bir çok zaman.Anladıklarımı her zaman paylaşmaya çalıştım. Çalıştığım bir çok zaman ağladım.Her göz yaşımda, her bir damla da bir kelime oluşturmaya, her kelimeyle oluşacak cümleleri yarını yazmaya çalıştım. Var olmuş bir milletin suskunluğunu, göz yaşlarımla kapatmaya çalıştım. Göz yaşlarım kara dönüştü, yanmış bedenimi bir battaniye gibi örtmeye çalıştı. Bir bomba patlıyor. Kelimelerim birer birer gözlerimin önüne geliyor. Bir düş kuruyorum, bir devlet düşünüyorum. Yokluk içinde kurulan bir devlet, şimdi varlık içinde olmasa da yok edilmeye çalışılıyor .Göz yumamıyorum olanlara, uyuyamıyorum, yazıyorum, yazıyorum , fakat yarının ne isteyeceğini de bilmiyorum, bilmeden sadece yazıyorum. Öyle bir zaman gelecek ki, ben olmayacağım. Öyle bir çığlık patlayacak ki , duyamayacağım. Bir ben kalacağım kelimelerin arkasında. Bir ben öleceğim bir patlama sonrası. Yarını düşüneceğim, karlar altında ki yanmış bedenimde. Bir duş kuracağım yine, göz perdelerim hiç açılmayacakken. Bir yarın düşüneceğim; Yine barış ve sevgi olacak. Yarın olacak. İnsanlar olacak.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |