..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ama gene de dünya dönüyor! -Galilei
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > NoktasaL




25 Aralık 2008
Hayalperest  
kırık dökük

NoktasaL


buda bir hayal gerçi yok oluşumu canlı canlı izleyip yukardaki neden sıralamasında adı geçenlere armağan etmek istiyorum. filmin sonunda bir ödüle ihtiyaç duymuyorum. o hayallerim arasında yok.


:BBIB:
doruklara doğru koşup hayallere sarılmak, donmuş bir gölün içine düşüp üşümemek gibi olmaya başladı artık.hayalperest olmaktan bıkmadım ben hala.hayal kuruyorum birşeyler düşünüyorum, hayallerim için kanatlanmaya çalışırken normal dünyaya çakılıyorum.
hergün yeni bi hayal kurup aynı günde 3 kez tökezliyoru.bazen hayallerim üst üste gelip ağırlaştırıyor zihnimi.
yoruluyorum
ama bıkmıyorum
denemeye devam ediyorum, zihnim yoruluyor..
her geçen dakika yeni birşeyler üretiyor zihnim.ama maalesef asfalttaki beyin parçacıklarımı göremeyecek kadar kör gözlerim.kendimle o kadar barışığım ki kendi hatalarımı göremeyecek kadar.hatayı yapıp yeniden tekrarlıyorum.her defasında asılı kalan sözler oluyor geride.
neden mi?
sevdiklerim
neden mi?
verdiğim sözler
neden mi?
aldığım sözler
neden mi?
beni seven görünenler
neden mi?
kolayı sevmem
neden, neden neden uzunca bir liste çıkarılır.
bugün alkol almadım evet, bu daha çok bunaltıyor beni.
hayallerimden uzak oluyorum ayık kafayla.bu da beni daha çok üzüyor.
gerçek dünyanın gerçek şartlarıyla uğraşmak daha çok bunaltıyor.sadece bir süreliğine kimliksiz bir dünyaya giriş yapıyorum.
sabah limonlu soda ile yeniden asfaltta yüz üstü buluyorum kendimi.
yeni bir hayalim mutlaka olacak, ama bu yaşama sevincimi arttırmaktan çok hergün asfalttan kalkarken yeniden ölme arzu ateşleyecek.kendimi cehennem zebanisi olarak cehennemde görmek istiyorum en sıcak yerinde ölümü hissetmek.her hücremin ölüşünde yeni bir hayalle buluşmak, buharlaşana kadar o sıcaklığı hisetmek ruhu ve bedeni aynı anda yok etmek istiyorum.
buda bir hayal gerçi
yok oluşumu canlı canlı izleyip yukardaki neden sıralamasında adı geçenlere armağan etmek istiyorum.
filmin sonunda bir ödüle ihtiyaç duymuyorum.
o hayallerim arasında yok.
zaten mutlu sonla biten bir hayalim yok.ama sevinç dolu dakikalarım için bir tutam alkış olabilirdi.
yine uyanacam yeni bir yola çarpmış olacağım sanırım kendimi.beyin parçacıklarımın her bir zerresine kavuşamayacağım belki, o kıvrımlardaki hayallerimde bir arabanın tekerine yapışıp uzak diyarlara kavuşabilecek bedenimden öte.
belkide özgürlüğümün tek serzenişi bu olacak.
belki sonunda hayallere kavuşacak, sıkı sıkı sarılabileceğim,
yada yavaş yavaş ölüp yok olacağım

.Eleştiriler & Yorumlar

:: ..
Gönderen: karişik / , Türkiye
16 Ocak 2009
derin..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın düşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Zaman Avcısı
Gece Yürüyüşleri
Schizoid
Beyin İntiharları II (Nico)
Sudaki Yazılar IV (Düş Penceresinden Duyulan Bir Melodi)
Heykel
Yalnızlık Üzerine...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölümün Önceden Gelen Sessiz Çığlığı
Boş Koy Sepeti Sende Kalsın
Sadist
Günah
Kozmik Düşünce Atıkları
Kumbara
Zihnimdeki Şeytanın Senfonisi I
2 (İki)
Zamansızlık
Tutulmuş Nefes

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Önce Dünyadan Özür Diledim [Şiir]
Aslında Var Olan? [Öykü]
Placebo [Öykü]


NoktasaL kimdir?

Özgür benlik yok olacaksa haykırışlar çığlıklarla beraber koşar


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.