Sevginin bulunmadığı yerde us da arama. -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Gökyüzü başka olur,yıldızlar başka, Kanatlarında hüzün taşıyan göçmen kuşlar, Bulur gökyüzünde aydınlık yollar. Bakışlarımda leylâklar, Saçlarımda karanfiller açmaya durur... Umuda yolculuklar başlar senin yanında, Bozulur sihri büyülerin, Yüreğime hapsolmuş ceylânlar kurtulur tuzağından, Koşar rüzgâr gibi dağlara doğru, özgürlüğe kavuşur. Kalbim atmaya başlar sıcak avuçlarında, Çekilir yüreğimde halaylar, barlar, Damarlarımda davullar vurulur. Heyecanlarıma yenik düşer bedenim, Vuslatlara yenik düşer özlemler, Unutulur sözlükteki hasret kokan ne varsa, Ayrılıkmış, hasretmiş, yitirir anlamını, Şarkılar aşktan, sevgilerden dem vurur... Buğdaylarım başaklanır senin yanında, Tomurcuk gül açar, Susar içimdeki ağlayan çocuk, Kurtulur kıtlık kaygısından kurak topraklarım, Rüzgârlarda yağmur kokusu duyulur.... Zifiri karanlığa boğulmuş gece bile Çıkarır karanlığından kendi güneşlerini, Üzerinde taşıdığı milyonlarca yıldızdan Her biri güneş, her biri volkan olur.... Senin yanında olurum bir kuş tüyü, Uçurumlardan inerim savrularak, kekik kokan ovalara, Pamuk tarlalarında kaybolur hüzünlerim, Harmanlarda savrulur. Ayrılığın tutulur dili senin yanında, Diner kanı, içimde açılmış yaraların, Ağrısı unutulur. Senin yanında güller dökülür eteklerime, Gelir uzaklardan ince bir kaval sesi, Sevda türküleri okunur yüreklerde, Toroslarda ,Ilgazlarda duyulur... Durulur , içimde boz bulanık akan ırmaklarım, Aşkımızın aksi düşer, aynasına. Unutulur ayrılıklar,gitmeler unutulur. Senin yanında Ve hele, dokununca parmak uçların bedenime, Gönlümün tellerine, Yumuşacık bir mızrap vurulur.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kâmuran Esen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |