İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret |
|
||||||||||
|
Elinizde geriye kalan ne vardır çelimsiz bir beden kambur bir duruş ve korku dolu gözler… Okulda her tip insan bulunur ama bunun farkına birçok şey gibi sonraları varırsınız tembeller mutsuzlar çalışkanlar orta düzey zenginler güzeller çirkinler aptallar zekiler popüler kızlar yuvarlak çocuklar tiki erkekler oluşum süreçleri pek uzun sürmez herkesin taşı oturur. İkinci sınıftayım sıraya dizilmişiz arkamda gözlüklü tatlı sempatik şirin kızı oynayan kaltak benim sıradaki konumumdan memnun değil ve benim yerime iri yarı prensinin geçmesini istiyor beni yitiyor yere düşüyorum sonra ben de onu yitiyorum o koca tatlılık objesi yere düşüyor gözlüğü kırılıyor… Eve gitmek için servise biniyorum bizim tatlı cadı gelmiş yanında panter emel annesi bana bağırıyor tehditler savuruyorlar annelik güdüsüyle tatlı meleğini korurken savunmasız ve suçsuz biçimsiz çocuğu yargılıyor olayın içeriğini bilmiyor adalet dağıtan annelik hormonu… Ne zaman olduğunu bilmiyorum sanırım beşinci sınıftı, sınıf kümelere ayrılmış çalışkanlar güzeller yoksullar ve dışlanmış aptallar tabii ki de son kümedeyim Küme elemanları:Zehra T zeka geriliği olan garip bir aksanı olan kız bizden çok daha iri Gökhan ? sınıfın yaramaz istenmeyen aptalı fakir (babası garson) ve hiperaktif Abdulgani B tombul sarışın itilmiş köylü çocuğu başarısız dersleri ve doğru düzgün konuşamaması her gün köyden getirdiği katıklı ekmekler yeterli bir sebep kümeye girmesi için Engin ? saftirik zengin mutsuz aile çocuğu hergün getirdiği yüksek miktarda harçlıkları dağıtmasıyla enayi konumuna düşmüş kendine zenginliğiyle yer edinememiş biri Günlük kullanımdan sonra aramıza karışan parasaçar Selçuk S kümenin yöneticisi olduğunu bellemiş ülkücü çocuk sınıftaki büyük problem ona buna dalaşan ama bu kümeye düşmekten kurtulamamış insan formu Ve ben kümeye düşme sebebim A) fakir olmam B) eşcinsel olmam C) garip ve sessiz olmam D) kız gibi sesim Öğretmenimiz T… sonradan olma sarışın sesi bütün koridorda duyulan ve tabii ki kurban olarak bizim kümeden elemanlar seçip bir güzel üzerimizde sopalar kıran manyak para düşkünü seçme sınıf sahibi karı Önemli olan bakış açınızdır yanlış yazılar yazdıgımızda defterlerimizi parçalayan kişiye göre davranan merhamet dolu kadın Öğretmenim canım benim şarkısının şimdi bana neden bu kadar anlamsız ve saçma geldiğini belki anlarsınız Sigarasını o aptal gömleğinin içine koymasını sonra da sigaranın zararlarını sınıfın üst kesimine anlatmasını hatırlıyorum Fotoğraf çekilme gününde bana yakın ve samimi davranışının sadece aptal bir poz bir rolden ibaret olduğunu çok sonraları anlamıştım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © evren gelen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |