Yaşama karşı sımsıcak bir sevgi besliyorum... -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
BODRUM:Küçükken duyunca gülüp aptalca espriler yaptığın kelime... Kumsaldasın uzanmışsın deniz ayıları çıkıp vücuduna bakıyor bir gülümsesen gelip yatma teklif edecekler... Elinde kitabın TANRI YANILGISInı okuyorsun bazı şeylerin farkına vardın bu yüzden için sevinç dolu... Denize bakıyorsun erkeklere ait birşey göremiyorsun birden uzun saçları beline kadar uzanmış bir kız çıkıyor kumsala ayak basıyor o kadar güzel ki... SANA BAKIYOR... Sende ona bakıyorsun gülebilirsin yatma teklifi etmeyecek o kadar güzel ve sanatsal ki vücudu bir an HEYKELTRAŞ olmak istiyorsun üç boyutlu bir kopyasını yapmak veya bir genetik mühendisi... Uzandığın yerden kalktın ona doğru gidiyorsun... ŞAŞKIN: Onun elini tutuyorsun hiçbirşey demeden... İRKİLİP ÇEKİLİYOR: Üzgünsün uzaklaşıyorsun peşinden geliyor tıpkı uyduruk ve eski aşk filmleri gibi roller farklı erkeğin yerini bir kız alıyor ve O eski filmin uyduruk müziği beyninde çalıyor... Ağır çekimde sana doğru koşuyor sen de ona(yalanın) SARILIYORSUNUZ... Sıcak derisi senin kimyaynla karışıyor artık birbirinizi bırakamazsınız karıştınız tıpkı H+O2 gibi... Toplum birinizi yanıcı birinizi yakıcı buluyor ama buluşmanızdan bir söndürücü çıkıyor...KİMYANIZ bu Cinsel isteklerden ırak dolaşıyorsunuz el ele kimsenin umrunda değil annen geliyor... BU KİM diye soruyor... KİM BU? Ona arkadaşın olduğunu söylüyor aslında ikinizde gerçeği biliyorsunuz... Birden mükemmel sevgilinin sevgilisi geliyor... SON KEZ GÜLÜMSÜYOR... Hayır diyorsun içinden olamaz ama oldu işte gidiyor O deniz ayısıyla... AĞlıyorsun başından aşağı kızgın yağlar döküldü sanki bu HİSTESİN... Ertesi Gün... Yine orada yüzüyor O da seni seviyor ama O salak yüzünden belli etmiyor... BOĞULUYOR BOĞULUYOR BİRİ YARDIM ETSİN... O salak zengin şımarığı ayı yüzme bilmiyor kimse gitmiyor çok dalgalı... Hemen koşuyorsun sende iyi bilmiyorsun yüzmeyi... DİPTE: Dalıyorsun onu tutuyorsun hayal kuramazsın berbat haldesin... Çıkarıyorsun çok yoruldun sesi sedası kesilmiş konuşmuyor GÜLÜMSEMİYOR...Ne saçma Ağzını açıyorsun sunni tenefüs dedikleri şeyi yapmak isteyen ayılardan önce... Ve 1 2 3 4 olmuyor olmuyor Zengin şımarık kıllı ayı yok ortalıkta... Öldü!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © evren gelen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |