"Usun ve deneyimin aksaçlılarınki gibi, ama yüreğin masum çocuklarınki gibi olsun." -Schiller |
|
||||||||||
|
Soyadın:---- Yaş:78 En sevdiğin renk:---- Diş Fırçanın rengi:Beyaz-Mavi En Sevdiğin Marka:---- Öğlen o bakıcı sana hakaretler savuruyor aşşağılıyor birşey yapamıyorsun kendini savunmak için tek kelime edemiyorsun... Yatağını ıslattın, işedin işte istemeyerek artık tutamıyorsun birşeyleri...elinden kayıp gidiyorlar isteğine bağlı kalmadan tıpkı bir zamanlar seni sevdiğini sandığın insanlar gibi şimdi hiçbiri yok yoklar neredeler ne yaparlar umrunda mı... Ne önemi var ki emekli maaşında olmasa sokaktasın...Burayı sevmek zorundasın sevmediğin zamnlarda ne odluğunu biliyorsun... Gözlerin artık iyi görmüyor derin pörsümüş Kendini beğenme dönemini çoktan atlattın senin için artık sadece hayatta kalma var... Her zaman ölümden korkmadığını söylerdin ama artık korkuyorsun istemeye istemeye oluyor bu da hiçbir kötü olay isteğinle gerçekleşmiyor bir irada sınanması yok sadece oluveriyor...SEN SADECE İZLİYORSUN Dışarıda bahçedesin tekerlekli sandalyede kimsenin umrunda değilsin bir lekesin işte hayat için kurumuş bir leke makineye atılana kadar yaşayacaksın(ölene dek) Bir arkadaşının torunları geliyor koşarak kucağına oturuyorlar onu öpüyorlar aralarında bir iletişim var senin iletşimin çoktan koptu... Bahçede üzerine kuş pislemiş heykelin yanına oturuyorsun tek dostun O... Herşeyini anlatıyorsun kalkıp gitmiyor işi yok gücü yok seni dinliyor istediğin kadar Ona bağırsan da gitmiyor... Şimdi anlıyorsun neden yanında kimsenin olmadığını onların kalbini nasıl kırdığını omuz bile silkemiyorsun sadece ağlamak istiyorsun kuş b..klarıyla kaplı heykele dayanmışsın konuşuyorsun...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © evren gelen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |