Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
23.13 EZBER BOZMA ZAMANI Tek Başına Yaşanmaz Pejmürde Peri Mavi Kapı'dan bildirmeye devam ediyor....Ortalık yine karıştı...Darbeder Parlementer Demokrasi Milletvekilleri.. Darbe-i himmet nutukları irad ediyorlar.....İlerde irad olarak geydedilmek üzre aşk ile marş marş.. Ordugah-Segah Peşrev!..Oh!. Ordumuz ne kadar muhteşem ve mehmetçiğimiz ne kadar da saf ve ölmeye bu kadar meraklı.. .Dünyada bir eşi yok.Uhmmcukk!.. --Marş basmıyo abi.! --Ne demek lan marş basmıyo.! Bi yedi şehid daha mı lazım.?! Farketmezz.!Her Türk şehit doğarr.! Darb-ı Ali Medyum Medyası derin bi NEFES alıyo....Ergenekon masumları NEFES' lerini tutuyo.... Her şey ..."Tek Türkiye" İçin.. "Sigara içmek serbest!"buyuruyo Dr.Tarık..Kayyum-u Makam.."Hele bakam nası oluyo?.Bi dene de ben yakam!." "Öhhö!..Öhhö!." Sırtını tıpışlıyorlar Dr.Tarık'ın.."Alışırsın tohtur beg!..Sen de alışırsın!..Kimler alışmadı ki?.." Alışmaya çalışıyor Dr.Tarık..İki derin NEFES daha çekiyor..Ooo!.Bayaa iyi gidiyo haaa!.Maşşallah!. Bizi de geçer bu Doktor Bey. Bütün dağbaşlarını duman alıyor doktor bey'in.. Dumanlar arasında bi ara bi Truva Atı görür gibi oluyor doktor bey. At içinde kendisine benzer bir ata;göz kırpıyor doktor bey’e…”Bye bye.!.Good night.!” Gözlerini ovuşturuyor doktor bey..Hemen sırtını tıpışlıyorlar doktor bey'in.. "Hele bi su getirin doktor beyimize!." "Ohh!"."Yarasın!." Yaradığı hemen belli oluyor Su'yun. Yıldırımlar yaratan bir ırkın huyu suyuna denk ahfadından oluveriyor hemencecik dr. beyimiz. Ergenkon masumları NEFES lerini gayet derin bir kontra atakla bırakıveriyorlar birden bire.. Bir Türkkk !..Dünya'ya Bedeldirrr…! İrrrrrRasyonel düşünmek te bile bir mana olmalı..Dünya'yı tanımıyor galiba bunlar. Sandıkları kadar küçük değil dünya.. Kendileriyse sandıklarından daha küçükler.. Yalçın Küçükler;Veli Küçükler kadar bir büyüklükleri var işte.. Dünyaya Fransız kalmış Fransız hayranları!...Heeyyyy!.. Sarkozy bile sizin kadar Fransız değil. Size n’oluyo len zirgiller!.. Aklıyızı başıyıza alın. Sizi de satar. Bu Fransa. …
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |