Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb |
|
||||||||||
|
Çığlıkların Karanlıklarda korku ipiyle idam edildiği Öfkenin kapıları yumrukladığı Zamanlarda Mekanın sahte hakimi Marduk'a inat Gözlerini açmak Ve ellerini Güneş'e verip Zulmet bulutlarını dağıtmak... Meleklerin gözyaşlarıyla yıkanmış Nur'dan kılıçla Günah İmpratoruğu'nn kalesinde Korkuyu taş yığınlarının altında bırkmak.. Ana kim Baba kim ki? O sevdanın önünde set olacak! Güneş nedir ki, Yüreğindeki kor alevinde sönüp giden bir kıvılcım... Ateş nedir ki, Avuçlardan rahmet kokusu saçan bir Gül! Korku mu? Nemrut'un gözlerinden Yüreğine akan kara bir bulut... Harran'da açan Gül'ün Sevda kokusu Sardı Filistin'den Mısır'a kurak gönülleri... Ve sonra "Arz'ın Merkezi"nden "Aşkın Merkezi"ne Taşıdı hicret rüzgarı... Yükseldi "Tevhit Kalesi" küfre inat Ve İlahi Davet'in "Lebbeyk sadaları" döküldü dudaklardan... Arz'ın Merkezi'nden Aşk'ın Merkezi'ne aktı gönüller Kurban olmak "yakın" olmaksa eğer "Can Gözü"nden geçmektir Maşuk'un önünde... Şeytan ağlarken Nefsin kanına bıçak doğramaktır... Dostlarım, Dostlarınız diyoruz "toprak" olan bedenlere!.. Dost O'dur İbrahim'in Dostu... Ölmez,Eskimez,Daima Diri Terketmeyen,Unutmayan Ezel'den Ebed'e Nur'dan köprü kuran Semavi Saltanat'ın Tek Sahib'i İbrahim'in Dostu... Ey İbrahim'in Dostu! O'nu kıldığın sevdaya bizi de ram et!..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © lütfi akarçay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |