..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gene gel gel gel. / Ne olursan ol. / ... / Umutsuzluk kapısı değil bu kapı. / Nasılsan öyle gel. -Mevlânâ
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Ezgi Yavuz




27 Aralık 2009
Sanada, Banada Mutluluk  
Ezgi Yavuz
Her zaman mutlu olalım, hep mutlu olalım... Peki ya olabilir mi böyle bir şey? Belki birbirimize biraz yardım edersek olabilir.Hayatta mutlu olmak için birçok neden var.Onları bulmalıyız.


:BAEA:

Mutluluk, sonsuz mutluluk...
Herkesin ulaşmak isteyeceği bir şey ancak nedense kimsenin ulaşamadığı, daha da doğrusu ulaşmak için çabalamadığı bir şey.
Nasıl çabalanır mutlu olmak için?
ne yapmalı insan mutlu olmak için?
İşte çok fazla karşılaştığımız içsel sorular.
İnsan mutlu olmak için önce mutlu olmak istemeli ve sonra en içten gülümsemesini yapmalı dünyaya karşı.
Sabah kalktığında hayat çok güzel... diyebilmeli...
Hergünü aynı geçse bile sanki hergün farklı bir macera yaşayacakmış gibi çıkmalı kapıdan...
Hergün tuttuğu halde sanki ilk gün gibi tutmalı sevgilisinin sıcacık ellerinden...
Hergün yürüdüğü halde sanki ilk defa yürüyormuş gibi dikkatlice yürümeli yolda...
Ve işin en önemli kısmı hergün güldüğü insanlara bugün daha da içten gülerek bakmalı.Hergün daha da fazla gülmeli insanlara...
Hergün aynı yerde rastladığı sokak köpeğini şaşırtarak bugün ona dokunmalı, sevmeli onu...
Hergün onlarca kez seni seviyorum dediği sevgilisine bugün öyle bir seni seviyorum demeli ki sevgilisi ona tekrar aşık olmalı...
seni seviyorum...
Seni seviyorum hayatım...

İnsan mutlu olabilmek için önce nefes aldığı için bile sevinmeli.
Dokunduğu için, sevdiği için, hissettiği için, sıcacık Ankara simidiyle içtiği o enfes çay için, sıcacık evinden çıktıktan sonra ciğerlerine dolan buz gibi hava için, sokakta dolaşan yavru kedileri görebildiği için, konuşup düşüncelerini ifade edebildiği için, düşüncelerini ifade edemese bile düşündüğü için, duyguları olduğu için...
Birinden hem nefret edip hem onu delice sevebildiği için...
Aşık olduğu için...
İnsan mutlu olmasını bilmeli...Tüm bu yaptıkları için...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kelebek...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sen Ben Ol, Ben Sen Olayım...
Çok Geç Olmasın...
Tanıdığım En Kusursuz İnsana...
Bunun İçin Vardı Hayat.
Tek Gerçeğim...
Sanki...
Bilmem Sen Mutlu Olur Musun?
Ama... Biraz Daha Kalsan?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sonsuz ve Derin [Şiir]
Sessizliğiyle Konuşan Yalnız Kadın [Öykü]
Elini Tutmuştum... [Öykü]
Bir Yarım Orada Kaldı... [Öykü]
Çikolata - 19 [Roman]
Çikolata - 18 [Roman]
Çikolata - 17 [Roman]
Çikolata - 14 [Roman]
Çikolata - 15 [Roman]
Çikolata - 13 [Roman]


Ezgi Yavuz kimdir?

yazı yazmak benim için çok önemli. yazmak,paylaşmak demek,yeni yolculuklar demek. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ezgi Yavuz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.