..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sorularla dolu bir kitap... hiçbir zaman eksiksiz olamaz. -Robert Hamilton
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Dinler, İnançlar ve Ateizm > ilker uğurlu




22 Aralık 2009
Bilinç Kuşağı Dersleri - 9  
Nostradamus ve Mucizelerin sırrı:

ilker uğurlu


Nostradamus ve Mucizelerin sırrı: Benim kehanetim şu: Şeytanın aletleri her yere yayıldığında Üç kardeş bir araya geldiğinde Yerden göğe çıkanlar çoğalınca Her yer gidenlerle kaplanacak.


:BCBE:
Sırlar -15

Nostradamus ve Mucizelerin sırrı:

Ünlü kahin Nostradamus’un dörtlükleri gelecekten haber veren bilgiler içeriyor içlerinde. Nostradamus yakalanmamak için dörtlükleri şifreli yazmıştır. Dörtlükler devrik ve tam anlaşılamayan üstü kapalı cümlelerden meydana gelmiştir. Devrik, üstü kapalı ve şifreli bir şeyler yazmak için şiirsel, lirik tarzın seçilmesi iyi bir fikirdir. Nostradamus’un bir yazım tavrı vardır ve bu tavır yazdıklarının başkaları tarafından ancak yorumlanarak anlaşılabileceğine işaret eder.

Yorum yorumu yapanın akıl, tecrübe, zeka ve kabiliyetine bağlıdır. Bir yazı 10 farklı şekilde de yorumlanabilir. Bir yazı yazar ve sonu açık bir zaman içinde bunun yoruma açık olduğuna insanları inandırırsanız yeterince zeki kişiler elbette gelecekte dünyaya gelip olmuş bazı olayları (doğru bir yorumlama tekniği ile) bu dörtlüklerin içinden bulup çıkarttığına başkalarını inandırabilir.

Örnek bir kehaneti ben de burada yapıp çözümlemesini yapacağım:

Benim kehanetim şu:

Şeytanın aletleri her yere yayıldığında
Üç kardeş bir araya geldiğinde
Yerden göğe çıkanlar çoğalınca
Her yer gidenlerle kaplanacak.

Şimdi de yoruma dayalı farklı çözümlemeleri görüp kehanette bulunabilmenin sırlarına ulaşalım.

Yorum 1:
Şeytanın aletleri her yere yayıldığında…

Bu cümle olayın gerçekleşeceği zamanı belirtiyor. Kehanette bulunurken zamana işaret etmeniz inandırıcılığı çok arttırır. Aslında kehanetinizin ne zaman olacağını bilmenize gerek yoktur. Doğru cümleyi yazarsanız yorumcular geri kalanını halledecektir.
Gelecekte de her zaman insanların kötü olarak gördüğü hoşlarına gitmeyen şeytana atfedebilecekleri olaylar, gelişmeler, icatlar olacaktır. Eğer kehanetinizi bunlara bağlarsanız gerçekleştiğinde yorumcunuz buna uygun bir olay mutlaka bulur.

Şeytanın aletleri her yere yayıldığında…
Televizyon, cep telefonu, bilgisayar, cd, film, silah, uyuşturucu v.b binlerce şeylerden olayın gerçekleştiği zamana en yakın icat edileni seçebilirsiniz.

Örneğin biz interneti, bilgisayarı seçelim. Bazı insanlar internetten birilerini bulup öldürüyorlar. Gazetelerde okuyoruz.

İnternet (bilgisayar) (şeytanın aleti) her here yayıldığında…

Üç kardeş bir araya geldiğinde…
Yan yana, bir araya, arka arkaya gelecek her hangi bir üç şey bulmanız gerekiyor. Mesela 2012 yılında dünya, güneş ve Samanyolu galaksisinin merkezi bir sıra haline gelecek.
Güneş tutulması ve ay tutulması da üç şeyi bir sıraya getirir.
Her hangi bir üç şirketin, bankanın v.b bir şeyin birleşmeleri de olabilir.
Dünyada dikkat çekmiş üç insanın buluşması da olabilir. Binlerce örnek bulunabilir.
Biz etkileyici olsun diye 2012 olayını seçelim.

İnternet (bilgisayar) (şeytanın aleti) her here yayıldığında…
Dünya, güneş ve Samanyolu galaksisinin merkezi bir sıraya girdiğinde..

Yerden göğe çıkanlar çoğalınca…
Televizyon sinyalleri, cep telefonu sinyalleri, su buharı, yükseğe çıkanlar, bir salgın hastalık yüzünden ölen insanların ruhları, dünyayı kirleten sanayi gazları her şey olabilir..

Her yer gidenlerle kaplanacak. (kehanet bu)
Yoruma açık bir zamanda, yanına güçlendirici bir olayı eklediğinizde ( üç kardeş),
Yerden giden su buharları (denizlerdeki küresel ısınmadan dolayı olan hızlı buharlaşma) çoğaldığında,
Her yer gidenlerle kaplanacak… (çok su geri gelecek) sel, tufan olacağı söyleniyor.
Yerden giden elektronik sinyaller çoğalınca her yer geri gelen sinyallerle kaplanacak, radyo, tv, cep telefonu, 3G, telefon dinleme vb. cihazların icat edileceğini söylüyor.
Salgın hastalıktan sonra ölenler olunca ardından bir yerde bir savaş çıkarsa yer yüzüde ölülerle kaplanacak. Yani olası bir savaşı söylüyor. Uçak düşebilir, doğal felaket olabilir, tüm toplu ölümleri buna yorabilirsiniz.

Siz istediğinizi seçebilirsiniz.

Şeytanın aletleri her yere yayıldığında
Üç kardeş bir araya geldiğinde
Yerden göğe çıkanlar çoğalınca
Her yer gidenlerle kaplanacak.

Peki bu kehaneti ya şu şekilde yazsaydım:

Bizim uyarılarımızı ve tüm merhametimize rağmen şeytanın yolundan gitmeyi seçenler, şeytanın aletlerini her yere yaydıkları zamana karşı hepinizi uyarmıştık
Ve tüm uyarılara rağmen üçlü kardeşlerin bir araya gelmesini beklediniz üstelik
O gün geldiğinde eğer hala şeytanın aletleri ellerinizdeyse korkmalısınız artık yerden göğe çıkanların çoğalmasından
Çünkü bizim azabımız gidenlerden çok daha fazlasıyla kaplanmanıza neden olacak, üstelik görmeyen gör gözleriniz kalplerinizi yakan cehennem ateşinin acısından daha fazlasını görecekler

Çünkü derler ki son kitabın en büyük mucizesi gelecekteki tüm olacakları da kapsaması ve zaman değiştikçe tekrar tekrar yorumlanabilir olmasında gizlidir.

Tekrar tekrar yorumlanabilmek…
Ve doğru kelimelerle yazılmış yoruma açık yazıların hepsi bir gün mutlaka gerçekleşir.
Bilmediğimiz her şey sırdır bize…

Bilinç kuşağı 8 in sonu…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın dinler, İnançlar ve ateizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
2012 Gerçeği
Seksin Çıkışı ve Yaratılış Mucizesi.
Kurban ve Tanrı
Bilinç Kuşağı Dersleri - 4
Bilinç Kuşağı Dersleri - 8
Bilinç Kuşağı Dersleri - 10
Bilinç Kuşağı Dersleri - 1
Bilinç Kuşağı Dersleri - 6
Bilinç Kuşağı Dersleri - 5
Bilinç Kuşağı Dersleri - 2

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Toplama Kampı
Türban Sorunun Çözümü

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Umudu Olmayan Tanrı [Şiir]
İnsan Dostlarımız [Şiir]
Demir Evler [Şiir]
Ötenazi İstiyorum [Şiir]
Yol [Şiir]
Yatak [Şiir]
Kurban Bayramı [Şiir]
Gideceğin Yer [Şiir]
Pir'im [Şiir]
Ufuklardaki İnsan Hakkımı Fes Ettim [Şiir]


ilker uğurlu kimdir?

Yazdıklarımı okursanız beni tanırsınız.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ilker uğurlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.