..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Post-Modernizm > NoktasaL




5 Ekim 2009
Maneviyatlar İçinde Gölgesini Arayan Adam  
NoktasaL
yuvarlanmalı çalıya çırpıya bulaşmalı etleri parçalamalı her damla kanda bir avuç toprak sulanmalı.toprakta buluşmalı yeniden bir beden çığlıklarla uyanan güneşi tam tepeye alıp yeni bir gölge kovalamacası başlatmalı.


:AGIH:
Aldanışlar arasında hurafelere uyup uydurup bir hayali arkadaş, yas tutmaya çalışmaktan geriye kalan vakitlerde gölge avcılığı yapıp hayalet bir bedeni canlandırmaya çalışmaktı bu uyanış.
Sislerin uvuzlarını yalayıp geceyi orgazm çığlıklarına boğmaya çalışmaktı güneşi çağırmak, mutluluk spermlerini sağa sola savurup toplamaya çalışıp ince bir ip yapıp birleştirip urgana dönüştürmek bir dağa tırmanmak sütyenleri parçalayıp.bir bayır bulup yuvarlanmalı çalıya çırpıya bulaşmalı etleri parçalamalı her damla kanda bir avuç toprak sulanmalı.toprakta buluşmalı yeniden bir beden çığlıklarla uyanan güneşi tam tepeye alıp yeni bir gölge kovalamacası başlatmalı.
Bir avuç toprakta 100lerde solucan barındırmalı solucanları bağlayıp damarları oluşturmalı.ince çakıl taşları olmalı dişleri oluşturmalı ısırabilip dünyayı çiğnemek için.
yeniden güneşi çağırmalı gölgemin hikmetini görmek, hislendirip hayatlandırabilmek için diyelim ki , olmalı veya olmamalı şahit tutmalı yeni bir tepeden baktığına dair güneşin.öyle olsa bir gölge oluşmalıydı hala bu hayalet ruhani evrenden kopamamış bir dalevera olmalı bu işte gölgeyi oluşturmalıydı topraklar birleşip solucanları çiğneyip.
yine çaresiz bir ağaca tırmanıp gökkuşağı aramaya başlayıp, altından geçmeye çalışmalı..
bir bedene sahip olmalı bir gölge kovalamı şuursuz güneşi çığlıklardan arındırıp saatinde uyandırmalı.
artık bulmalı bir çözüme sahip olmalı.
bir gölge bir kaçış bir duvar..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın post-modernizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Boş Koy Sepeti Sende Kalsın
Sadist
Günah
Kozmik Düşünce Atıkları
Zihnimdeki Şeytanın Senfonisi I
2 (İki)
Zamansızlık
Tutulmuş Nefes
Yaşamın Kıyısında
Beyin İntiharları IV

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölümün Önceden Gelen Sessiz Çığlığı
Kumbara
Zaman Avcısı
Gece Yürüyüşleri
Hayalperest
Bağzı
Sessiz
Sudaki Yazılar II (Soğuk)
Schizoid
Beyin İntiharları II (Nico)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Önce Dünyadan Özür Diledim [Şiir]
Aslında Var Olan? [Öykü]
Placebo [Öykü]


NoktasaL kimdir?

Özgür benlik yok olacaksa haykırışlar çığlıklarla beraber koşar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.