Mektubum sanırım fazla uzun oldu, çünkü daha kısa yazmak için yeterince vaktim yoktu. -Pascal |
|
||||||||||
|
bir projeksiyondan sadece izlenebiliriz nir hoparlör konulunca duyulabilir eğerki mikrofonunda var ise konuşabilir araştırmamıza yardımcı olabilir veya olmaya yeltenebilirsiniz. Deneme sürecindeki sesler belirli belirtisiz karmaşa yaratan sesler bunlar.Teknolojiden uzak atmosfere daha yakın.uzay boşluğunda kulaç atmayı deneylim hep beraber karşılıklı gelip bir çarpışma noktası bulup kadeliklere yönelip yeni bir boyut yeni bir evren bulalım.nasıl olsa keşfetcek birşey buluruz.belirsiz yaşamları araştıralım organizmalar bulup evrimleşmesini sağlayalım kopyalayalım çoğaltalım çiftleştirelim.sperm dünyasında kaçmaya çalışan yumurtaları dölleyelim.hadım edelim sonra, olmazsa idam da ederiz. ne kadar sessiz bir süreç.ayda konser verim dünyaya sesimizi duyuralım.önce kendi sesimizi duyalım kendimize konserler verip mutluluğa ulaşıp veya mutsuzluğa sesimizde yankılanalım. bak yıldızlar dans ediyor.ritimsel dengesizliklerimizi tahteravalli kurup bi aşağı bi yukarı bi aşağı bi yukarı limitli iniş kalkışlarını dengeleyelim.bi salıngaçta yine limitli sallanışlarımız olsun sallanırken çocuklar gibi çığlık atıp oradan bir kaydıraça zıplayıp hızlıca kayıp yere balıklama bir giriş yapalım.bunuda hız limitini aşmadan yapalım. sonra kulaç atıp uzay boğluğuna yeniden dönelim yine bir karadelik buluk deliksiz bir yaşantıda uykuya dalmaya çalışalım, birazda orada kulaç atalım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |