..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Post-Modernizm > NoktasaL




6 Ağustos 2009
Sudaki Yazılar III  
NoktasaL
Beynim kontrolden çıktı artık kontrol etmiyor farklı bi beden arıyor yabancılaşmaya çalışıyor, uzaklaşmaya çalışıyor tıpkı sen gibi, o gibi diğerleri gibi.ben her zaman farklı olduğunu düşünmüştüm omuriliğimide söküp gitmeye karar verdi.yeni bir denge yeni bir düzen kurma bahanesiyle.


:AEAB:
Beynim kontrolden çıktı artık kontrol etmiyor farklı bi beden arıyor yabancılaşmaya çalışıyor, uzaklaşmaya çalışıyor tıpkı sen gibi, o gibi diğerleri gibi.ben her zaman farklı olduğunu düşünmüştüm omuriliğimide söküp gitmeye karar verdi.yeni bir denge yeni bir düzen kurma bahanesiyle.
olmayacak onsuz bu beden sıradan bir zombiye dönecek.güdüleri olmayacak istekleri olmayacak yemek yemek bira içmek hepsi geride kalacak.
sevişmeyecek artık..
bırakılıp gidiyorum bırakılıp gittiğin gibi bırakıp unuttuğum unutup koştuğum,kırılıp yok olduğum gibi.
odada ki aynaya bakamayacağım bakıp görmeyeceğim kırık bir aynaydı çatlaklarımı belli ediyordu hüzünlendiriyordu artık hüzünlenmeyeceğim.
yazmak isteyip yazamayacağım kusmak isteyip parmağımı boğazıma sokamayacağım.bedenimi düşünerek yok etmek yerine düşünemeden acısını hissetmeden bir sürüngen bir eklemsizler gibi sağa sola savurarak birşeylere varmaya çalışıp gittiğimin yerin farkında olamayacağım çünkü artık yoktu.
yarın olamaycaktı olsa da farkında olamayacaktım.yalnız bırakacaktı ben harici bir ben daha oluşturup onla dalga geçemeyecek diğerleriye kahkaha atamayacaktı artık herşey zaten kahkaha sebebiydi.
susucaktı hep susucaktı yarında susucaktı hiç konuşamayacaktı geveleyecekti harfleri ama hiç konuşamayacaktı
artık şuan olduğu gibi



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın post-modernizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Boş Koy Sepeti Sende Kalsın
Sadist
Günah
Kozmik Düşünce Atıkları
Zihnimdeki Şeytanın Senfonisi I
2 (İki)
Zamansızlık
Tutulmuş Nefes
Yaşamın Kıyısında
Beyin İntiharları IV

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölümün Önceden Gelen Sessiz Çığlığı
Kumbara
Zaman Avcısı
Gece Yürüyüşleri
Hayalperest
Bağzı
Sessiz
Sudaki Yazılar II (Soğuk)
Schizoid
Beyin İntiharları II (Nico)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Önce Dünyadan Özür Diledim [Şiir]
Aslında Var Olan? [Öykü]
Placebo [Öykü]


NoktasaL kimdir?

Özgür benlik yok olacaksa haykırışlar çığlıklarla beraber koşar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.