..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Modern > Halil




24 Haziran 2009
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 6. Bölüm  
6. Bölüm

Halil


...Bir an için odayı sessizlik kapladı.Oda zaten yeterince sessizdi.Pencereler yalıtılmıştı.Kapı bile ses geçirmeyecek şekilde tasarlanmıştı. Doktorun,her hastasında olan “Acaba bu odada konuştuklarım bu odadan dışarıya çıkar mı?” sorusunun Handan'ın kafasını meşgul ettiğini anlaması uzun sürmedi. -Lütfen rahat olunuz.Burası sadece bize acı veren hayatla değil,aynı zamanda kendinizle yüzleştiğiniz bir odadır.Ve eğer ki söyleyemeyeceğiniz bir şey olduğunu düşünüyorsanız size yardım edemem.Kendinizi dünyadan soyutlanmış bir odada düşünün.Burası sizin mahşeriniz!!! Handan,bu konuşmadan sonra soru işaretlerinden kurtulmuş gibiydi. -Ben kocamın öğrenmiş olmasından korkuyorum... -Neyi???... Bir avukat ve bir doktor.Yaşamları iyiydi.Ancak beklenmeyen bir olaydan sonra düzenleri bozuldu.Handan tekrar hayatını bulabilecek mi?Yoksa mahvettiği hayatların acısına katlanabilecek mi?


:AGCJ:
6. BÖLÜM



Parmağını bir kez daha çakmağına götürdü adam.Bunun kaçıncı denemesi olduğunu bilmiyordu ve bu denemesinde çakmak yansa çok iyi olacaktı.Nitekim artık çakmağın yanmaması bile onu çileden çıkarabiliyordu.Neyse ki bu sefer çakmağını rüzgârdan çok iyi koruyabilmişti.Ağzındaki sigaranın ucunu çakmağa uzattı ve usulca tütünün alev almasını izledi.İlk dumanı ciğerlerine çekmeden dışarı üfledi.Çakmağı cebine yerleştirdikten sonra sigara dumanını olabildiğince çekti.Daha sonra sigarayı ağzından uzaklaştırdı ve ağzındaki duman kitlesini ciğerlerine çekmenin tadını çıkarmaya başladı.Bir an için kanının daha farklı aktığını hissetti.Vücuduna yayılan zehir değildi,adeta bir huzur ilacıydı sanki.
-Bir şey alır mısınız?
Adam yavaşça parkta çalışan çaycıya doğru yüzünü çevirdi ve sigaranın yanında bir kahvenin iyi gideceğini düşündü.Gün geçtikçe yeni alışkanlıklar edinmeye başlamıştı.
-Bir fincan kahve fena olmaz aslında.
-Tabii,hemen geliyor kahveniz.
Adam dumanı bir kere daha ciğerlerine çektikten sonra derin düşüncelere daldı.Parkta insanları gözlemlemeye ve hayat üzerinde düşünmeye başladı.Ne kadar zamandır sokaklarda derbeder gezdiğini kendisi de bilmiyordu.Onun için hiçbir şeyin anlamı yoktu zaten.Hayata küsmüş vaziyetteydi.Sokaklardaki yaşam boştu ve her şeyden huzurluydu.Ancak ona daha fazlası gerekiyordu.Hemen harekete geçmeliydi.Ancak düşündüğünü yapmadan önce yapacağı birkaç işinin olduğunun farkına vardı.Bunu ruhu istiyordu.Vicdanı...Elini cebine götürdü.Cep telefonu çakmağı koyduğu cebindeydi.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın modern kümesinde bulunan diğer yazıları...
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 8. Bölüm - Son Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 7. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 4. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 3. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 5. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 2. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 1. Bölüm

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Görünmez Pişmanlık

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Biri Gelecek mi Dedi? [Deneme]


Halil kimdir?

Edebi bir fen lisesi öğrencisi

Etkilendiği Yazarlar:
J.R.R Tolkien,Jean Christophie Grangé,Dan Brown,Ayşe Kulin,Victor Hugo,Orkun Uçar,Hayatın ta kendisi...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Halil , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.