..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yedi iklim dört köşeyi dolandım / Meğer dünya her tarafta bir imiş. -Dadaloğlu
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Modern > Halil




6 Haziran 2009
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 4. Bölüm  
4. Bölüm

Halil


...Bir an için odayı sessizlik kapladı.Oda zaten yeterince sessizdi.Pencereler yalıtılmıştı.Kapı bile ses geçirmeyecek şekilde tasarlanmıştı. Doktorun,her hastasında olan “Acaba bu odada konuştuklarım bu odadan dışarıya çıkar mı?” sorusunun Handan'ın kafasını meşgul ettiğini anlaması uzun sürmedi. -Lütfen rahat olunuz.Burası sadece bize acı veren hayatla değil,aynı zamanda kendinizle yüzleştiğiniz bir odadır.Ve eğer ki söyleyemeyeceğiniz bir şey olduğunu düşünüyorsanız size yardım edemem.Kendinizi dünyadan soyutlanmış bir odada düşünün.Burası sizin mahşeriniz!!! Handan,bu konuşmadan sonra soru işaretlerinden kurtulmuş gibiydi. -Ben kocamın öğrenmiş olmasından korkuyorum... -Neyi???... Bir avukat ve bir doktor.Yaşamları iyiydi.Ancak beklenmeyen bir olaydan sonra düzenleri bozuldu.Handan tekrar hayatını bulabilecek mi?Yoksa mahvettiği hayatların acısına katlanabilecek mi?


:AHEH:
4. BÖLÜM


Adam, simitlerini belirli bir düzene koydu. Camekânın etrafındaki güvercinleri birkaç hızlı el hareketiyle kovduktan sonra “Simitçiiiii!!!” diye bağırmak için ağzını açacaktı ki birden bunu yapamayacağını fark etti. O bunun için doğmamıştı. Her şeyini kaybetmişti. Belki bir simitçi oluvermişti; ama bunu yapamazdı.
İşte ilk müşterisi geliyordu. Uzun siyah bir elbise giyinmişti. Kolunda ise kırmızı bir çanta vardı. Yanına yaklaştığında ne diyeceği belliydi. Bu sefer müşteriye soruları o değil, müşteri soruyordu.
¬Ne kadar bu simitler?
Adam cevaplamak istemedi. Nedenini kendisi de bilmiyordu; fakat içinde tanımlayamadığı bir sıkıntı vardı.
-Size simitler ne kadar dedim!?
Adam hâlâ bekliyordu.Sessizce kadının gözlerine odaklanmış öylece bekliyordu.
-Bakın acelem var.
Kadın artık dayanamadı. İnsanın içindeki kibri dışarı çıkarmanın zamanı gelmişti.
-Affedersiniz,ama ben büyük bir şirkette yöneticiyim. Acelem var ki sizden simit satın alıyorum. Sizin gibi miskin bir halde duracak hâlim yok! Toplantıya yetişmeliyim.
Kadın birden adamın ellerinin titrediğini fark etti. Adam yavaşça oturduğu yerden kalktı ve kadının önüne dikildi. Camekânın içinden birkaç simit aldı. Onları yavaşça poşete doldurdu.
Kadın bunun için bayağı sevinmişti. Nihayet adamdan simidi almayı başarmıştı. Ne de olsa o yöneticiydi. İnsanları her zaman ikna edebilirdi. Ya da o öyle inanıyordu…
Adam poşeti ona uzatacakken ani bir hareketle poşeti çekti. Kadın bir an için güneşin önüne bir bulutun geçtiğini sandı. Ama güneşin önüne geçen bulut değildi.
Birkaç dakika sonra kadın kafasına aldığı darbelerden yerde uzanmış bir halde yatıyordu. Etrafında birkaç meraklı insan vardı. Ne olduğunu çözmeye çalışıyorlardı. Ya da sadece bakıyorlardı.
Adam ise çoktan oradan uzaklaşmıştı. Yeni bir iş bulması gerekiyordu…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın modern kümesinde bulunan diğer yazıları...
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 8. Bölüm - Son Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 7. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 3. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 5. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 6. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 2. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 1. Bölüm

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Görünmez Pişmanlık

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Biri Gelecek mi Dedi? [Deneme]


Halil kimdir?

Edebi bir fen lisesi öğrencisi

Etkilendiği Yazarlar:
J.R.R Tolkien,Jean Christophie Grangé,Dan Brown,Ayşe Kulin,Victor Hugo,Orkun Uçar,Hayatın ta kendisi...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Halil , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.