..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Prensiplerden hoşlanmam. Önyargıları yeğlerim. Daha içtenler. -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Modern > Halil




6 Haziran 2009
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 2. Bölüm  
2. Bölüm

Halil


...Bir an için odayı sessizlik kapladı.Oda zaten yeterince sessizdi.Pencereler yalıtılmıştı.Kapı bile ses geçirmeyecek şekilde tasarlanmıştı. Doktorun,her hastasında olan “Acaba bu odada konuştuklarım bu odadan dışarıya çıkar mı?” sorusunun Handan'ın kafasını meşgul ettiğini anlaması uzun sürmedi. -Lütfen rahat olunuz.Burası sadece bize acı veren hayatla değil,aynı zamanda kendinizle yüzleştiğiniz bir odadır.Ve eğer ki söyleyemeyeceğiniz bir şey olduğunu düşünüyorsanız size yardım edemem.Kendinizi dünyadan soyutlanmış bir odada düşünün.Burası sizin mahşeriniz!!! Handan,bu konuşmadan sonra soru işaretlerinden kurtulmuş gibiydi. -Ben kocamın öğrenmiş olmasından korkuyorum... -Neyi???... Bir avukat ve bir doktor.Yaşamları iyiydi.Ancak beklenmeyen bir olaydan sonra düzenleri bozuldu.Handan tekrar hayatını bulabilecek mi?Yoksa mahvettiği hayatların acısına katlanabilecek mi?


:AEDE:
2.BÖLÜM



“Sayın Güray Bilgin ameliyathaneye bekleniyorsunuz… Sayın Güray Bilgin… Ameliyathaneye… Sayın… Ameliyathaneye… Bilgin… “
Güray uyandığında ya da uyanmaya çalışmaya başladığında beyninin derinliklerinde bu sesler yankılanıyordu. Belli ki Rem uykusuna bile girmişti. Elindeki kahvesine baktığında dibinin boş olduğunu gördü. Ancak kafein bile onu ayakta tutmaya yetmiyordu. Fakat hastası vardı, acil bir durumdu ve gitmesi gerekiyordu. Güray Bey fincanını masasının yan tarafına doğru itti. Ağır adımlarla hastanenin ölüm kokan soğuk koridorunda neon lambalarının eşliğinde ilerlerken aklına yaşadığı olaylar geldi. İşte yine başlıyordu. Şimdi bunları takmamalıydı, ne de olsa artık o başka biriydi. Evet, hayata yeniden başlayabilirdi. Yaşadığı şeyleri unutarak ve kendini mesleğine vererek…
Dr. Adnan Bey, Güray’ı ameliyathanenin kapısının önünden içeri çağırırken sesi oldukça endişeli çıkıyordu:
-Güray çabuk ol. Bu hastaya senin de bir bakmanı istiyorum!
Dr. Güray Bey adımlarını daha da hızlandırarak içeriye daldı. Önünde komaya girmiş bir hasta yatıyordu. Adnan Bey’in elinde ise hasta MR’ı bulunuyordu.
-Nesi var?
diye sordu Güray:
-Emin değilim. Ancak küçük yaşlarda balkondan düşmüş ve omuriliği zedelenmiş. Çektiğim MR’da da bu açıkça görülüyor. Ancak ben bir nörolog olarak geçirdiği krizlerin ve sonucunda girdiği koma halinin bundan kaynaklandığını düşünmüyorum. Bir beyin cerrahı olarak seni de çağırdım dostum. Beyninde bir tümör oluşmuş olabilir. Bugün nöbetçi olman büyük bir şans benim için...
Güray Bey ise ilk nöbetinde böyle bir olayla karşılaşmayı açıkçası beklemiyordu. Şu sıralar en son isteyeceği şey koma halinde yatan bir hastanın, muayene olmak ve hatta ameliyat edilmek üzere karşısındaki bir yatakta duruyor olmasıydı. Vücudunda kalan son enerjisini de bu hasta için harcayacaktı.
Birkaç saat sonra Cerrah Güray Bilgin elindeki MR’lara bakmış ve kararını vermiş olarak hastayı ameliyathaneye sokuyor olacaktı…

Notlar:
(REM) Rapid Eyes Movements: Hızlı göz hareketleri şeklinde tanımlanan uyku devrelerinden biri

MR: Manyetik Rezonans Görüntüleme büyük mıknatıslarla oluşturulan güçlü manyetik alan içinde radyo dalgaları kullanılarak belirli anatomik yapıları, diğer yapılardan net olarak ayırt etmek, sağlıklı ve hastalıklı dokular arasındaki farklılıkları saptamak ve tanımlamak için kullanılan bir tıbbi tekniktir.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın modern kümesinde bulunan diğer yazıları...
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 8. Bölüm - Son Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 7. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 4. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 3. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 5. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 6. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 1. Bölüm

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Görünmez Pişmanlık

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Biri Gelecek mi Dedi? [Deneme]


Halil kimdir?

Edebi bir fen lisesi öğrencisi

Etkilendiği Yazarlar:
J.R.R Tolkien,Jean Christophie Grangé,Dan Brown,Ayşe Kulin,Victor Hugo,Orkun Uçar,Hayatın ta kendisi...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Halil , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.