..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğaüstü henüz anlayamadığımız doğal şeylerin adı. -Elbert Hubbard
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Modern > Halil




6 Haziran 2009
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 3. Bölüm  
3. Bölüm

Halil


...Bir an için odayı sessizlik kapladı.Oda zaten yeterince sessizdi.Pencereler yalıtılmıştı.Kapı bile ses geçirmeyecek şekilde tasarlanmıştı. Doktorun,her hastasında olan “Acaba bu odada konuştuklarım bu odadan dışarıya çıkar mı?” sorusunun Handan'ın kafasını meşgul ettiğini anlaması uzun sürmedi. -Lütfen rahat olunuz.Burası sadece bize acı veren hayatla değil,aynı zamanda kendinizle yüzleştiğiniz bir odadır.Ve eğer ki söyleyemeyeceğiniz bir şey olduğunu düşünüyorsanız size yardım edemem.Kendinizi dünyadan soyutlanmış bir odada düşünün.Burası sizin mahşeriniz!!! Handan,bu konuşmadan sonra soru işaretlerinden kurtulmuş gibiydi. -Ben kocamın öğrenmiş olmasından korkuyorum... -Neyi???... Bir avukat ve bir doktor.Yaşamları iyiydi.Ancak beklenmeyen bir olaydan sonra düzenleri bozuldu.Handan tekrar hayatını bulabilecek mi?Yoksa mahvettiği hayatların acısına katlanabilecek mi?


:AGIC:
3. BÖLÜM



Güneş, çirkin dünyayı tekrar gün yüzüne çıkardığında bir kadın hızlı adımlarla adliyeye gidiyordu. Kadının elinde siyah bir iş çantası vardı. Giyiminden de anlaşılacağı üzere önemli bir kadındı. Yalnız attığı adımların hızlı olmasının nedeni işine olan arzusu değildi bu sefer. Adımları hızlıydı. Yüz kasları rahat değildi. Gözleri buğuluydu ve bu çirkin dünyayı aydınlatan Güneş’ten ilk kez rahatsızlık duyuyordu.
Uzun kahverengi saçları omzunun üstünden yanlara sarkmıştı. Saçları o kadar düzdü ki insanın bu düzlükte bir saçının olması için saatte bir saçını ütülemesi gerekiyordu.
Bir an için gözlerinden yaş geldiğini zannetti. Gözleri buğulanmış olabilirdi. Hafif bir toz kaçmıştı belki de. Ama yaş gelmesi için bir sebep göremiyordu kendinde. Hava da günlük güneşlikken nerden gelmişti de bulmuştu Handan’ı? Belki de yoldan geçen bir arabanın aşırı hızından etrafa saçılan tozlardandı bu toz. Araba hızlı gidiyordu. Çünkü arabanın şoförünün de aklında kötü şeyler vardı. Belki de kızı ölümcül bir hastalığa yakalanmıştı. Belki de karısı onu aldatıyordu!
Handan Hanım bu düşünceleriyle adliye kapısının içerisinden girerken bir an için insanoğlunun düşüncelerini ne denli kontrol edebildiğini düşündü. Bunu yaparken yine aynı şey olmuştu. Aynı duygu… Düşünceler… Acı verici ve garip!
-Günaydın Handan?
-Eee, günaydın Selma.
-Hâlâ bir haber yok mu?
-Maalesef Selma.
Handan daha fazla konuşmak istemedi. Hemen odasına gitmek istiyordu. Son günlerde insanların yüzüne bakamıyordu. Gözlerini daima konuşurken sağa sola oynatıyor, konuştuğu zaman laflarını kısa kesmeye özen gösteriyordu. Odasına girdiği zaman masasının üzerindeki resme baktı. Her zamanki resim ona artık korkunç gelmeye başlamıştı sanki. İnsanlarla konuştuğu zaman yaşadığı duyguyu en yoğun bu resimde hissediyordu. Resimdeki bir çift mavi göze bakarken ilk defa hırçın bir okyanus gördü. Gözlerdeki o derinlik artık bilgelikle ve sevgiyle parlamıyordu sanki! Daha fazla bakamayacaktı.
“Neredesin? Nereye kayboldun, bitsin bu acı!” diye feryat etti kalbi Handan’ın. O derin okyanusa son bir kez baktı ve Avukat Handan Hanım kocasının resmini usulca alıp masanın çekmecesine koydu.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın modern kümesinde bulunan diğer yazıları...
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 8. Bölüm - Son Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 7. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 4. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 5. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 6. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 2. Bölüm
Farklı Hayatlarda Bir İnsan - 1. Bölüm

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Görünmez Pişmanlık

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Biri Gelecek mi Dedi? [Deneme]


Halil kimdir?

Edebi bir fen lisesi öğrencisi

Etkilendiği Yazarlar:
J.R.R Tolkien,Jean Christophie Grangé,Dan Brown,Ayşe Kulin,Victor Hugo,Orkun Uçar,Hayatın ta kendisi...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Halil , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.