Şahin bakışlı, ahu gözlü, şirin davranışlı ve tatlı sözlü idi. -Fuzuli, Leyla ve Mecnun |
|
||||||||||
|
orta çağ hırsızları gibi duruyordu. tek nedeni sadece yaşamaya çalışmaktı sanırım.oradan oraya koşarak bir mağarada yaşayarak kendini savunuyordu heralde. düşüncelerini kim bilebilirdi ki? oysaki oda ben gibiydi sen gibiydi sadece sefil hayatını devam ettirmeye çalışıyordu çizdiği bu yolda, çizilen doğrultuda. sadece bazılarımızdan farkı vardı.soyutlanmıştı toplumdan kimsesizliği kimliksizliği vardı. o sadece bir hırsızdı, ne çalarsak çalalım yine de hırsızız değil mi?bazen bir fikri çalarız, bazen bir kapıyı, bazen bir ekmeği, bazen bir vicdan, biraz su.. gözlerimiz bu tip durumlarda kaçamak yer arar sürekli, biraz daha uzaklaşmak isteriz o tip durumlarda.tabi eğer ki acemiysek. iyi veya kötü olma durumu vardır bu tip durumlarda.bazen hakettiğini düşünürüz kişinin Robin Hood oluruz, bazen de mecbur kaldığımızdan yaparız eşitsizliğimizi ön plana çıkarır kötü durumda görünürüz.oysa ikiside aynıydı. iç bükey dış bükey kırılmaydı aynalar arasındaki fark, sonuç hep aynıydı.bize ait olmayan şeyleri almaya çalışırız, elimizde olanlarıda bir an önce def etmeyi.defettikten sonra kısa sürelik rahatlarız sonrasında yine bir pişmanlık duyarız. yine bir hırsızlık yapmış oluruz, belkide haksızlıktı bu yaptığımız.çalmadık ama yolladık. üzüntüye girdap oluşturduk kalbimizde yine. sanırım vicdan denilen durum bu oluyor.nedenli nedensiz. oysaki nedensiz birşey yoktu değil mi? herşeye bir neden buluruz, sadece biraz daha insan kendisini avutsun diye.kesinliklede haklıyızdır.her zaman haklıyız, hepte öyle olacaktır. haksızlığını kabullenirsen haklılar bu kez bastırıcaktır.olsun bastırsınlar, duyulmaz çoğu zaman sesler.haksızlığımı kabul edip haklı olduğumu savunmadım. fakat şuan haklıyım. elimden gelmiyor. her zaman haklıyım. kendimden birşey çalmadım, gereksiz buldum yaşantımda.zihnimi beynimi yormasın artık.beyin hücrelerimi çaldırmıyorum artık. kendimin hırsızı olacağım.kendimden kaçıracağım çalacağım. en fazla yine kendime olacak zararım.kendimi yakalayıp suçlu bulup cezalandıracağım. kendimle paylaşmadığım için en büyük cezayı vereceğim yine kendime. kendimi idam edeceğim yeri gelecek, kendi mezarımı kazıp kendim toprağını eşeceğim.altından dişim olursa yeniden mezarı kazıp dişi çalıp yine kaçacağım. "ben bir hırsızım." her zamanda öyle olacağım. maddi manevi birşeyleri kaçırıp duracağım. bazen kendimden, bazen sizlerden. ama bir hırsızım. kendi inimde aydınlığı çalacağım.karanlıkta daha bulanık görünmem için.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |