..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hiçbir kış sonsuza dek sürmüyor, hiçbir ilkbahar uğramadan geçmiyor. -Hal Borland
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > YETER ÖZHAL




28 Kasım 2008
Senin İçindi Bu...  
YETER ÖZHAL
Karanlık gecelerine akıp sabahlara kadar içmek son çaredir besbelli, unutturamıyorum kalbimin ruhuna seni, belki unutur diye şarkılara gömüyorum kendimi.


:BFEI:
Canım yanıyor. Kalbim benim değil artık. Bana ait olan içimin parçası ona yapışmış bana geri dönmüyor. Gece olduğunda, bana benden daha yakın, içimin tükendiği, bildiğim tüm gerçeklerin yalan olduğu noktadayım. İçimin bana çektirdiği acıya tarif bulamıyorum. Gözümün hep görmek istediği, kalbimin hep yanında olmak istediği, ellerini tutmak istediği yok yanımda artık.

Ulaşamıyorum ondan vazgeçipte kendime, ulaşamıyorum ayrılığın kuruttuğu bedenime. Konuşamadığımı hissedebiliyorum da, ona konuşamıyorum. Anlatamıyorum içimin onu nasıl istediğini. Yakınımdan gelip geçer bazen, bakmaz eskisi gibi gözlerimin içine. Gözlerimin suçu ne? Kalbimin suçu ne? Bana çok görüyorsun bu aşkı?

Uyumak istemiyorum artık geceleri, beni benden alıp gittiğinden beri, benden kalan yarım bana yetmiyor acılarımı dindirmeye. Uydurma yalanlarda kar etmiyor kendimi kandırmaya, kendimi sensiz biçare, zavallı hissettiğimden beri uzaklaşıyorum ben bu şehre.

Karanlık gecelerine akıp sabahlara kadar içmek son çaredir besbelli, unutturamıyorum kalbimin ruhuna seni, belki unutur diye şarkılara gömüyorum kendimi. Sadece seni anlatanlara değil, her şeyi anlatanlarda da ağlıyorum. Artık hiç dinlemediğim arabesk müziklerinden vazgeçemiyorum. Başımı yaslayıp masanın üzerine oracıkta sızıp kalmak istiyorum.

Kendime isyan ediyorum bak şimdi! Keşke kendimden nefret ettiğim gibi senden de nefret edebilseydim KEŞKE! Artık pişmanlıklarımın dibine vurdum gözlerimden akan yaşlarla.
Haklı olmak istemiyorum, ben haklı olsaydım, şimdi benimle olurdun. Şimdi tam karşımdasın. Bana bakarken görürdüm seni. Ya da bana gülerken, ya da yanıma gelirken…

Son sözümü diyemedim. Son sözlerim içimi yakar, gitmek istemiyorum bir el gibi uzaklara. Ama git dersen bana, bakmadan gözlerinin içine, ellerine hasret kalarak, kendimi sende bırakarak giderim uzaklara…

Canım Hoşça kal…

.Eleştiriler & Yorumlar

:: teşekkürler
Gönderen: YETER ÖZHAL / , Türkiye
23 Kasım 2012
Teşekkür ederim,yazdığınız yorumuza çok sevindim.Zevkle okumuş olmanız da ayrı bir güzellik oldu benim için.Sizin de kaleminize sağlık.

:: .........
Gönderen: Kâmuran Esen / ,
16 Ocak 2009
Etkili, hüzünlü....Hüznü, özlemi içerse de; zevkle okudum yazınızı...Sevgiyle....:)




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sor Kalbine
Bir Delinin Günlüğü
Küçük Seviçler
Sorun Sende Değil Bende
Herşey Çok Güzel Olacak!

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Pisagor Tarikatı
Bir Yazarın İlham Kaynakları Nelerdir?
Para Büyüsü
21. Yüzyıl Terör Çağı!
Gebze / Harem Minibüs Hattı
Vale Çocuk
Bir Delinin Günlüğü 2
Mavi Uçurtma
Canım Sıkılıyor Bugün
Suyun Sırlı Yüzü

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Zamanın Boşlukları [Şiir]
Yokluğun [Şiir]
Kendime Mektup! [Şiir]
Hayır Desende [Şiir]
Git, Ama... [Şiir]
Unutamıyorum [Şiir]
Dar Sokaklar [Şiir]
Ahhhhhh,yalancı Yarim! [Şiir]
Unuttum [Şiir]
Sinsi Bir Kış [Şiir]


YETER ÖZHAL kimdir?

Yazmak yaşam biçimim, çizmek ise suskunluğumun çaresi.

Etkilendiği Yazarlar:
Etkilenmiyorum, sadece okuyorum.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © YETER ÖZHAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.