"Leyla'nın işi naz ve işve; Mecnun'un gözü yaşı çeşme çeşme..." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun) |
|
||||||||||
|
kendime ihanetimde yeni bir oyun sergilerim.yine bir tek kişilik gösteri bu..nasıl kendimi kandırırım nasıl dolandırırım nasıl aldatırım, en sonunda kendimide bırakır gider yalnız bırakırım. daha öncede oyunlarım oldu.tek kişilik veya çoklu sürekli oynayıp durdum oynadım oynadım kendim oldum.kendimle oynadım sessiz kaldım.sessiz bir oyun da seyirci açısından da nasıl zevklidir anlatamam.bir insanın kendini sessizce yok etmesini izlemek süper birşey olsa gerek.kamera geçirmek yasak olmasa kendimi izleyeceğim o derece meraklıyım. bazen karıncalarla oynadım, bazen kelebeklerle, çoğunlukla köpeklerle oynarım, ara sırada değişken insanlarla kısa ve çabuk biteninden oyunlar oynarım..bugün yeni bir oyun için yine hazırlıyorum kendimi. evet evet bileti yok bu oyunun girişte ücretsiz bugün gündüzü oyanayacağım, sabahları uyandığımda fırından gelen sıcak simit kokusuyla başlayacağım bugün.iki simit alıp peynir ve çayla ziyafet çekeceğim.duşa girip mikroplarımla oynayacağım, bedenimi arındıracağım bi süreliğine.sonra sahne kıyafetimi giyinip süsleneceğim.yeni güne traş olmadan başlayacağım zaten traş olmayıda sevmem dün oldum yeterli..çok disiplin oyunuda gerebilir.günü devam ettireceğim karanlığa yavaş yavaş yetiştireceğim.her yudum biramda biraz daha yaklaştıracağım.yaklaştırıp sabahı arayacağım günü arayacağım yeni oyunu düşleyeceğim. monoton rüzgarların denize doğru esmesini izleyeceğim, insanları dinleyeceğim. ama önce akşamı getirmeliyim ,bir yudum bir yudum daha bira ..yavaş içmiyorum oysa hala hava kararmadı.. bekliyorum..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |