"Usun ve deneyimin aksaçlılarınki gibi, ama yüreğin masum çocuklarınki gibi olsun." -Schiller |
|
||||||||||
|
uyurken uyutmamanın planınımı yapıyor, yoksa bir uyku hapına bağımlılık ihityacımı duyuyor. belki de karanlıktan korktuğundandır hava kararınca yalnızlığı seçmiyor. gün ışığıyla astral yolculuğa çıkıyordur belki..dolaşırken bir kaç enerjiye rastlayıp muhabbet edip iki kelamın belini kırıyordur.nasıl bilinebilir ki?keşke yaptığı kelamı bir kalem alıp yazabilse ..ne olduğunu öğrenip rahat uyumanın sıkıntısız akşamların gelmesini sağlayabilirdim. öğrenirdim, öğretirdim, paylaşırdım..önceliği kendime verip denemeyi kendimde yapardım, umarım buna karşı koymazdı. düşünceler de bencillik aranmalı bence, yoksa neden bu kadar vurdumduymaz olsun ki kendine karşı? yok oluşumu seçmişti, doğaya mı dönmek istiyordu, belki de anne karnına geri dönüşü arıyordu.en mutlu olduğu en huzur bulduğu yere.kalp atışının ritmiyle uyumaya dalıyordu.ya peki şimdilerde yine anneme sarılıp uyusam?acaba bu kadar rahat uyurmuyum? sanırım geç kalınmış bir düşüncenin öyküsü, bir mikrop misali her bir hücremi kontrol edebiliyor.. Peki ya neden akşamları? Neden hava kararınca? Gündüzleri rahat uyumasının sebebi bu muydu yoksa? Nedenlerin nedenleri kovalaması bir çözüm olmayıp soru dağarcığı yaratıp içinde bir cevap ararken bünyeyi sarsıp uyutmamasaydı sanırım.. iyi günler vede güneşler..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |