..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Matematiğe, yalnızca yaratıcı bir sanat olduğu sürece ilgi duyarım. -Godfrey Hardy
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Post-Modernizm > NoktasaL




3 Ekim 2008
~~kısa  
kısa

NoktasaL


Kaos yaratan sözler..


:AEFI:
Kaos yaratan sözlerim.Her nefesimde bir küfür var, ciğerime doldurmayı seçerim hepsini.Hislerimi dillendirdikçe nefes almam nefretimin dünyaya serzenişi az küfürlü olsun ciğerimdeki birikenleri daha fazla barındırmaması için.Sorular sorular üstüne dengesizliğimden ötürü dengesizliğim benden yana.Hayatımda terazi kurmaz gereksizdi.kendi dengemi ben her halimle kuruyordum.Sevgisiz sevgili; buruk bakışında benden kaçışında sürekli derin nefesler alıp birkaç saniye içimde tutmaya çalışırdım.Her kaçışın bir yok oluşu neden olurdu.Önce kara parçalarını aldı götürdü, sonra denize koşturdu suya dalacak iken havada asılı bıraktı.Daha çok ve daha nefes almam gerektiğini düşündüğün için.Artık bomboş sınırsız dünyamda hiçbir yeşil mavi beyaz kalmadı.Görünen tek şey sigara dumanıydı hoş bir loş ortamda.denizi olmayan kumsalda.Koşmak gereksiz artık düşüncelerim de koşmayacak ne doğaya ne canlıya nede bende soluklanacaktı.
Bir senaryo olsaydı oyuncular bulsaydık, kameraman, yönetmen…Seyircisi olabilseydik kendi yaşantımızın camdan yapılmış dijital gözlerle sansürlü hayatımızı izleseydik.
Oysa ben yaşarken sansürsüz değildi..+13 dahi yazmazdı sinema salonunda sigarada içilmez gerçi, olsun sende yak benle bir sigara.
Karanlıkta yürüyelim, nereye olduğunu bilmeden düşünmeden sakince.Belki terkedilmiş bir ermeni köyüne denk geliriz.bir evin 2 odasında kayboluruz, belki de daha çok yürür karşılaşmak istediğimiz bir aileyi bulur, onlarla konuşur hayallerimizi paylaşırız.Bir bira da açsak yürürken; sigara susatıyor iyiden iyiye..yok yok bir şarap açalım hava da ince den üşütmeye başlattı.hem susuzluğumuz gider hem de ısınırız.Bak bak orada bir ateş böceği var sanki yol gösteriyor acaba nereye gitmemizi gerektiğini anlatıyor.takip edelim biraz hızlıca yürüyelim, kanadımız olsa uçsak daha mı hızlı olurduk acaba?
Sanırım terk edilmemiş bir köy bulduk pencereden ışık yansıyor çiçeklere?Kapıyı çalsak mı?Biz dostuz yabancı deriz belki kabul ederler.Çok filmvari bir serzeniş oldu.Yok yok en iyisi direk seslenelim kimse yok mu diye.Bir panik havası yaratır dağınık durup içeri almalarını bekleriz..
-Heyyy kimse yokkk muuuuu?
-Ses yok ..
Kapıyı açıp bakalım ..Kahretsin yine ateş böcekleri ..
Yürüyelim önden siz buyurun lütfen ..Yolculuğumuz belirsiz bir yürüyüşten ibaret.istikamet bu kez ateş böceği gösterisinin bulunmadığı bir yönde sabaha doğru olsun.Uyandığımız da belki bir kelebek görür bir günlük yeni bir yürüyüşe başlarız hava kararana dek..Belki gece de bir yarasaya denk geliriz…
Susma sessiz durma uzaklaşma,
Filmin sonunu merak etmeyecek misin? Her dakika yeni bir macera olabilir? Ama sen hiçbir zaman bu filmin sonunu izleyemeyeceksin.
Şişe de yine bitmiş..Yeni bir şişe açmaya ne dersin?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın post-modernizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Boş Koy Sepeti Sende Kalsın
Sadist
Günah
Kozmik Düşünce Atıkları
Zihnimdeki Şeytanın Senfonisi I
2 (İki)
Zamansızlık
Tutulmuş Nefes
Yaşamın Kıyısında
Beyin İntiharları IV

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölümün Önceden Gelen Sessiz Çığlığı
Kumbara
Zaman Avcısı
Gece Yürüyüşleri
Hayalperest
Bağzı
Sessiz
Sudaki Yazılar II (Soğuk)
Schizoid
Beyin İntiharları II (Nico)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Önce Dünyadan Özür Diledim [Şiir]
Aslında Var Olan? [Öykü]
Placebo [Öykü]


NoktasaL kimdir?

Özgür benlik yok olacaksa haykırışlar çığlıklarla beraber koşar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.