Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov |
|
||||||||||
|
Okulun kapısında hep karşılaştığım Giderken ardımdan beni süzen Ama hergün mutlaka rastladığım O bana sevda dolu gözlerle bakarken Bir kez olsun yüzüne bakamadığım Adım dudaklarından her düştüğünde Yanaklarımda beliren kırmızı utangaçlığım Ve bir teneffüs sonrası sırama oturmuşluğum Sıranın gözünde elime takılan o kağıt Dolu dolu olan gözlerimle okurken Tüm cephelerimin tek tek düşüşü Yine de inatla hayır deyip direnişim Kim teslim olurdu hiç savaşmadan Kim kabul ederdi böyle sürgünlüğü Oysa o çoktan herşeyi kabul edip Bayraklarımı izinsiz yüreğine çekmişti Savaşmadan kazandığım tek topraktı bu Yüreğim buna zafer diyemezdi Ben yeni keşiflere bayraklarımla yol alıp Onları dalgalandıracağım yeni topraklar ararken O yılmadan beni sevmeye devam etmişti. Hazırlık yaptığım yeni savaşlarım vardı Ya attığım ilk adımın hissiyle Ya da sınırlarda gece gündüz bekleyen Bir nöbetçinin dur demesiyle aldığım yaralar Kabul etmediğim topraklara hızlıca kaçışım Aldığım yaralar özenle ve titizlikle sarılırken Kaçışlarıma rağmen hoş karşılanışım. Ben iyileşirdim o kız için için ağlardı O kız öyle yürekten öyle içten ağlardı ki Tanrı ilk onun buğulu sesini duyar Taşıdığım bayrakları yeni topraklara ulaştıramadan Geri dönmem için hep beni yaralardı. Eskiden bir kız çok severdi beni Başka topraklara koşuşuma aldırmadan Her gidişimde usulca el sallarken Sevda dolu yeşil gözleriyle bakıp Kaybetmişliğimi,kaybolmuşluğumu yüzüme vurmayan. Artık beni yıllarca bekleyip seven o kız yok Aldığım yaraları kendi yarası olarak gördüğünden O kadar çok sevip sarmışki son nefesinde bile Bayraklarımı bir kez olsun indirmemiş yüreğinden Şimdi sen bana diyorsun ki "seni seviyorum" Ama inan ki başka topraklara ihtiyacım yok Bütün bayraklarım yere düşüp çamura bulanmışken Benim bu yolda kendime ihanetim çok Ve bu yüzden ne olur sende sevme beni O kadar çok toprak keşfedilmeyi beklerken Git o topraklarda bayraklarını dalgalandır Sür sürebildiğin kadar tüm hükümlerini Herkesi sevdiğim gibi seni de severim ama söyleyemem Bayrağım yok,toprağım yok,sende benden isteme Tanrı her koştuğum sevdamda ilk beni yaralamışken...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |