Yaşamın tanımı yoktur. -Halikarnas Balıkçısı |
|
||||||||||
|
Başka gözlerin kapanmayan yarası Unutmak istiyorum deyip yalvarsanda Saklamışsın en karanlık bahçelere Yüreğinse aldığı darbelerle ağır yaralı Yetişemeden ölmüş hastanenin önüne Ne olur seni çok seviyorum Biliyorum sende beni seviyorsun deme Başka gözlerin izi,yarası kalmış Sen ne kadar inkar etsende Bırak benim kimi sevdiğim bende kalsın Başka gözler dokunmasın perdelerime İncitip yaralamasın kurduğum düşleri Ayrılık öğrenip karışmasın nefesime Ama kimi sevdiğimi değil nasıl sevdiğimi sor İşte o zaman anlarsın neyi sevdiğimi Rüyalarımın bile haberi yokken Dudaklarımın buluşup haykırması imkansız Kendimden gizli sevdiğim bir insan Yüzü meçhul henüz göremediğim Adı yok yaşamışlığıysa asla Elleriniyse hiçbir zaman tutamayacağım Şimdi anladın mı kimi çok sevdiğimi Yüreğimde bu kadar el izi kalmışken Kurduğum o güzel hayallerin içinde Elleri olup yüreğimi kirletmeyeni Evet ben hiç olmayan,yaşamayan birini seviyorum Bir de o olmayan birinin kendimi bana düşman etmeyişini Ama başka ellerin izi kalmış sende Başka gözlerin kapanmayan yarası Unutmak istiyorum deyip yalvarsanda Bilirim unutulmaya çalışılan hatırlanır hep Ve bu yüzden ne olur güneş olup sende dokunma perdelerime...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |