Dünya hiçbir padişaha kalmadı, sana da kalmayacaktır. -Nizamî |
|
||||||||||
|
Kelepçeleri hazır uğruyor geceme Cevapsız sorularımı tek tek hatırlatıp Son isteğim olup olmadığına aldırmadan İdam ediyor ahşap bir iskemlede Bir ilmik geçiyor ince boynumdan Önce saçlarımı usulca okşayıp Sonra sıkıyor boğazımı gözyaşıma aldırmadan Beynimdeyse hala cevapsız sorular O an tekrar hatırlıyorum ayrıldığımızı Gözlerimden inceden bir ırmak Ve bedenimi terk ediyor yüzünün aydınlığı Nerede başlamıştı aslında tutsaklığım Seni sevmemin karşılığı mıydı bu soğuk kelepçe Oysa içimden hep başkaları geçerken Beynimde yıllardır bir tek sen gezinmekte Gece üçte durmuştu kanayan yüreğim Hani bembeyaz bir gelinlik giyinmiştin Ama kefen giymiş bir hava dolaşıyordu ya gözlerinde İşte o gözlerime acıyla pişmanlıkla baktığın Kıyametimin koptuğu o günü takip eden gece üçte Şimdi yokluğunun hesabini soruyor hayat Kelepçeleri sorgusuz takıyor bileklerime Cevapsız sorularımı tek tek hatırlatıp Götürüyor o ilmiğin altında bekleyen iskemleye Ve ben seni sevdikçe büyüdüğümü zannederken Aslında azrailimi büyütmüşüm seni bunca yıl düşünmekle Artık içimden ne bir başkası ne de hayaller İçimden bir tek o şekilsiz ölüm geçerken Beynimdeyse hala bir tek sen gezinmekte...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |