Bilge kişi her şeye şaşan kişidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Ne kadar çok sevdiğime inandıramamışken seni Ben artık yüzleştiğim aynada kendime de inanmıyordum Ve bu yüzleşmede önce güneş çekip gidiyordu Peşine yıldızlar,ay,en candan yürekten dostlar Annem,babam,ablam dönmemek üzere Sırra kadem basmaya hazırlanan bir çocuk Evlat tadında,kardeş adında ne olduğu meçhul Nereye,hangi göçlere kucak açtığı belli olmayan Sıcak çayın içinde eriyip kaybolan şeker gibi Yol alıyordu nefes nefese bilmediği karanlıklara Bu karanlıkların içinde gezinen zamansız bir azrail Bir çocuk taşıyordu kucağında bulutların ardına Meleklere bakınca herkes gökte yaşandığını zannediyordu Oysa yerin yedi kat altında yaşanıyordu asıl dünya Geride kalan yaş değmiş binlerce solgun surat Bir neden bulmaya çalışıyordu kayıp ilanlarıyla Ama görmüştüm azrailin kucağındaki o çocuğu Son bir el sallama çabasındaydı ardında bıraktıklarına Bazı yıllar sırtında asırları alıp taşırken Ne kadar ömrü kaldığını tahmin edemezdi insan Seni inandıramamıştım ya benim içinde orada durmuştu saat Bir şişenin etrafında sarhoş geçerken günlerim Sevdiklerimi bir bir kaybedip isyan ediyordum ömrüme Ve bu geceki son isyanım o çocuğa el sallatmadın ya Geri kalan kısmınında canı cehenneme artık hayat..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |