Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides |
|
||||||||||
|
Ne anlamı kalır ki o zaman kendimi eskitmişliğimin Öfkem göğsüme kazma vurup inim inim inletirken Asitten yaşlar tenimi eritip içimi delik deşik etmişken Sanmaki bir gün seni affedip geri dön derim... Git gidebildiğin kadar yol al uzaklarıma Ne de olsa ıraklar bana çıkar gittiğin yollarda Bense o yollarda silinmeye yüz tutmuş bir çizgi Ama sanma ki bir gün seni affedip geri dön derim. Ne kadar elin kızı dedilerse de sana El gibi yüreğimi saran ufak bir kızdın aslında Her teli sırtıma bir hançer olmuşken taradığım saçlarının Sanmaki yaralarımı tekrar açıp gel derim sana. Gidişinle dağlarda özgürlüğe koşuyordu yabani bir at Ya yaralayıp durduracaktım ya da bakacaktım ardından Oysa bilirdim son hızla rüzgara meydan okurken Düşüp yara almanın ne kadar hazin bir son olduğunu Sanmaki sen beni düşürmüşken affedip gel derim sana. Bana gençliğimi sorduklarında resmini gösterirken Dön artık seni affettim demeyeceğim,diyemeyeceğim Ben bu aşka dahil değildim anlıyordum artık Sen dağlarda özgürlüğe koşan o yabani at iken Bense yalnızca bu aşkın kulak misafiriydim Bu yüzden hiçbir zaman sana boyun eğip dön demeyeceğim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |