Dünyada insandan çok aptal var. -Heinrich Heine |
|
||||||||||
|
Fayton şakırtıları Simit kokuları gelirdi ahşap penceremizden içeri Akasya ağaçlarından fışkıran Beyaz tomurcuklar süslerdi Eğreti duran sokak çatılarını Güneş,gülen yüzleri sıcacık öperdi Ay boğardı karanlığı Geceye inat Sokaklar daha bir aydınlık Yıldızlar gözbebeklerine daha bir yakındı Uzatsanız ellerinizi Tutacaksınız zannederdiniz Çoban yıldızını… Yağmurlar rahmet elçisi gibi Düşerdi toprağa İncitmezdi yeşil bedenleri Karlar Beyaz bir gelinlik giydirirdi tabiat anaya Ve sevinç çığlıkları çocukların O beyaz örtüyü süslerdi boydan boya… Sular berrak ve temiz Çaylar “muhabbet” marka şekerlerle Bir başka tatlıydı Tahta sürgülü ahşap kapılardan İçeri girerdi insanlar Kimi kapı komşusu Kimi “cizlavut” ayakkabılı köylüler Kalabalıklar sevinç Kalabalıklar bereketti dost gözlerde… Ben,bu rengarenk sahnenin ortasında Küçük bedeninde Büyük hayaller taşıyan bir gezgindim… İşte ben o “küçük gezgin” iken Hepsi buradaydılar… Zamanı parlatan Mekanı kirletmeyen Dostluğun ve yarenliğin Sayfalara düşmediği Gönüllerin cömertlikte yarıştığı O anlarda Hepsi buraydılar… Özlem ikiye böldü beni Ortadan ikiye… Bazen oradayım bazen burada Ne oradayım ne de burada Kabirler arasında dolaşırken ayaklarım Maziye götürüyor hatıralar beni Ve sonra Muhasebeye çekiyorum gönlümü Adamlar orada kaldı insanlar burada Güneş orada Yağmurlar ve karlar orada kaldı Karanlıklar ve fırtınalar burada Özlem,dostluk ve sevginin anası ruhlar Oraya göç etti Hayat süren cesetler burada… Yolun yarısını geçmiş Sermaye fakiri gönlüm Bazen orada bazen burada… Özlem ikiye böldü beni Ortadan ikiye Bazen oradayım bazen burada Ne oradayım ne de burada…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © lütfi akarçay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |