Yaşamdan korkmayın çocuklar. İyi, doğru bir şey yaptınız mı yaşam öyle güzel ki. - Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Önce gevşetirim usulca boyunbağımı Peşine yığılır kalırım cökmüş yatağa Başımın altındaki yastığa uzanır elim Sert birşey değer parmak uçlarıma O anda acı inmeye başlar boğazımdan Gözgöze gelirim çerçevedeki resminle Ve dalar giderim mesafe tanımaksızın En derininden bakarken sen gözlerimin içine Ansızın beliren bir gülücük kaplar yanaklarımı Mutluluğun gözyaşları süzülüp dökülürken üstüne Teninin kokusu uğrar dağılır odama Cigerlerim bayram eyler,kalbimse deli gibi Patlayan bir volkanın lavları akar damarlarımda İlk tanıştığımız gün gelir kurlur aklıma Bir sonbahar,günlerden pazartesi,sabah saatleri Lacivert montun,gri çoraplarını örten siyah botların Dudaklarından düşen o sakin sessiz merhaba Ardına çölde su bekleyen çaresiz günlerim Her kelimense o günlere düşen bir damla Birden hiç sevmediğim çarsamba uğrar Alır götürür yüzüme çadır kuran gülücükleri Hızlanır yanaklarımdan süzülen mutluluk gözyaşları Çaglayan olur,dalgalanır kudurmuş deniz misali Fırtına olurken ardarda dizilir hıçkırıklar Yavaş yavaş çekilmeye başlar teninin kokusu Ciğerlerim kabul etmez soluduğum havayı Durma noktasına gelir deli deli atan yüreğim Damarlarımdan kaçmak için fırsat kollayan kızıl kan Fırsatını bulup firar eder boğazımdan Kırmızıya boyanır adım attığım her yer... Bir tene alıstığı zaman insanın dudakları O teni kaybettiğinde zor geçer hayat Hele bir de düşünürse zamanla unutulduğunu Binbir umut arar yıllanmış eski bir çerçevede Neden olduğunu kolay kolay bilmez kimse ama Farklıdır tıpkı parmak izi gibi her tenin tuzu...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |