Özgür insan, denizi daima seveceksin. -Baudelaire |
|
||||||||||
|
Unutuyorum beş dakika önce indiğim minübüsü Niye deniz kenarında bir çay bahçesinde beklediğimi Martıların balık yediğini,gemilerin suda gidebildiğini... Başım önümde beklerken ayak sesinden tanıyorum seni Mahşer kalabalığı toplanmış bir şehirde Aldığın nefesten,soluduğun oksijenden ve kendimden Bir de sorgusuz sualsiz çırpınan yüreğimden... Oturmuşum kapının önüne yüreğimi mendil yapmışım Sonra özenle sermişim ayaklarının önüne Bir gün mutlaka farkıma varacağını bildiğimden Direniyorum inatla yosun tutmak isteyen tenime... Derken gece geliyor gökyüzüne serdiği siyah patiskasıyla Yitiriyor anlamını yaşanmışlığımdaki yorgunluğum Ve gözlerindeki ışık düşüyor yıldızlara O an anlıyorum ki sende gökyüzüne bakıyorsun Göğsümde kundakta bir çocuk oynuyor oyuncağıyla Ben sana adımı soruyorum yüzüne her baktığımda... Evet ben sana adımı soruyorum yüzüne her baktığımda Kaybolmuşluğuma,titreyen dudaklarıma aldırmadan Kuytu köşede karanlıkta da olsa seni görme umuduyla Bekliyorum içimde türlü türlü çiçekler ve kır bahçeleri Sen uçurum olsan da kapattım gözlerimi koşuyorum Ama bil ki yalnızca senden adımı öğrenme pahasına...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © kerem yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |