..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
En bilge insanlar bile arasıra bir iki zırvadan hoşlanırlar. -Roald Dahl
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > murat kuvvet




1 Şubat 2008
Hayat Masaldır...  
murat kuvvet
Başladı ve bitti senin sevdan da herkesinki gibi. Yıllardır yaşıyorum dediğin dünya seni daha yeni kucaklamıştır ve acılarla yoğrulmayan hayat daha başlamamış masaldır.


:BABA:


Sevdalar baharı beklermiş, ayrılıklar en umulmaz anı...
Ayrılık mevsiminden sonra tozu düşmüş kelebek gibi kalbinizi de kaybedersiniz ve Leyla ile mecnun sizin için artık pek bir şey ifade etmez. Kurduğunuz hayallerden yana öksüz kalırken geçmiş günlerden bir ümit bekleyen gözleriniz ise bir organ olmaktan öteye gitmez bundan sonraki yaşamınızda.
Yüreğiniz ise dudaklarda bir yalan kadar kalıcı olamamanın acısıyla çarpar artık.

Peki ya benim düşlerim ne oldu, diye sorduğunuzda rüyalar kısa sürer diyen birine rastlarsınız mutlaka.
Yüreğiniz derdini anlatacak bir dost ararken konuşma yeteneğini kaybettiğinin farkında değildir hala. Dünden kalan ne varsa aklınızda bir yağmur gibi düşer gözlerinize. Bir de mevsim sonbahar ise eylül yağmurlarıyla göz yaşlarınızı gönderirsiniz vefasız sevgiliye.
Arabesk şarkılarla sitem gönderirken kadere milyonlarca insandan sadece biri olduğunuz aklınıza gelmez.

Bir zamanlar baktığınızda size aşkı anlatan o gül artık mazideki bir hatayı anlatır size. Aylar önce yazdığınız aşk şiirleri yerini isyan şiirlerine çoktan bırakmıştır. Her kafiyede sitem gönderirken sevgiliye elleriniz titrer yüreğinizle birlikte ve artık boşunadır ağlamak.
Her gördüğünüz çiçeği ona benzetirken altındaki dikenleri görememenin pişmanlığını yaşarsınız sigaranızı çektiğiniz her nefeste.

Gözlerinde bir garip yangın ve onurlu yüreğinde bir sessizlik var. Bir zamanlar yerlere serdiğin gururun hesap sormaya hazırdır sana.
Başladı ve bitti senin sevdan da herkesinki gibi. Yıllardır yaşıyorum dediğin dünya seni daha yeni kucaklamıştır ve acılarla yoğrulmayan hayat daha başlamamış masaldır.

Kaderi sorgulayamazsın ki... Sen bir hiçsin çünkü taşıdığın beden bile senin değil.
Bu vakitten sonra düşündüğün tek şey Allah ile arandaki aşk olmalı yani gerçek aşk.
Yağmura hasret toprak gibi ellerin semada iken gözlerinden düşen her bir damla senin için en büyük kazanımdır ve artık geçmişteki aşklar senin için artık bir şey ifade etmemeli.
Gençliğinim baharında kalbine ansızın düşen bu aşk artık yerini Allah Aşkına çoktan bırakmıştır. Bundan sonra sitemler sevgiliye değil boşa geçen yıllaradır. Kalbini dolduran bu sonsuz aşk ile birlikte başkasına verecek sevgin kalmamıştır çünkü o bütün güzelliğiyle tüm yüreğini kaplamıştır.

Sen artık bu yolun yolcususun. Ne zaman yolum bitti desen yeni bir yol başlar sonsuza uzanan ve artık sen hayata hazırsın...





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Ben Varım Bir de Şehir...
Günaydın Arkadaşlar!
Anadoluda Bir Yol Hikayesi
Televizyon Makinası...
Sadece Seni Düşünmek İstiyorum.
Sen, Çocukken Uçurtması Uçmayan Çocuk!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İstanbuldan Bana Sen Kaldın Hatıra... [Şiir]
Aradığınız Kişiye Şu An Ulaşılamıyor... [Şiir]
Gözlerinden İçmek Gibisi Yok Sevdayı... [Şiir]
Ya Resülallah... [Şiir]
Sevdanın Rengi [Şiir]


murat kuvvet kimdir?

okumak, insanı en ucuza birçok şeyin sahibi yapar.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © murat kuvvet, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.