..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan gülümsemeyle gözyaşı arasında gidip gelen bir sarkaçtır. -Byron
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > murat kuvvet




24 Haziran 2006
Sadece Seni Düşünmek İstiyorum.  
murat kuvvet
Gerçekleri göstermeyecek kadar bizi kör eden aşk mı suçlu sence, yoksa kör numarası yapan bizler mi?


:BJGB:
Şimdi sadece seni düşünmek istiyorum. Efkar basmış yüreğimi ne radyolarda çalan şarkılar ne de meyhane masaları rahatlatmaya yetmiyor inan. Ben sadece seni aradım ve sana yönlendirdim telefonumu...

Bazen hani söylerdin ya sende hiç ayrılmayalım diye inan dualarımın başlangıcı oldu bu cümle artık. sen yalnızca gözlerime bak konuşmayalım istersen veya ben yalnızca sana türküler söylerim sende her zamanki gibi berbat ettin şarkıyı diye içerle beni. ne gelırse senden gelsin razıyım inan. yeter ki yüzündeki tebessüm olayım ben ve de gözlerindeki ışıltı.

     Kızkulesi’ne bakalım haremden , güneş batarken… sense içime doğarken bu birlikteliğin çığlıkları olsun martıların sesleri…bu sefer çiçekçiden kırmızı değil sarı gül alalım olur mu sana olan ihtiraslı aşkımı belki bu şekilde anlatırım, ama yok sen yine kızarsın harcama paranı diye en iyisi sen olmadığın bir zaman almak.

Sana verdiğim hediyemi hatırlarsın umarım bana çok kızdın ama sonradan hediyedeki derin anlamı anlayınca telefona sarılmışsın besbelli saat gece 03’tü beni aradığında… çünkü o durmuş saati ben seninleyken zamanın geçmesini istemediğim için almıştım sense farklı düşünmüştün.kızmadım sana inan kıyamadım bekledım her zaman yaptıgım gibi.senden bir umut belki anlarsın beni diye yıllardır söyleyememiştim paramın aşkımızı amorti etmediğini ve de etmeyeceğini…
Anlamsız bakışlara bıraktığı zaman aşk ve sevda gözlerimizi, ne önemı var dermekten kendimizi alamazdık. Gerçekleri göstermeyecek kadar bizi kör eden aşk mı suçlu sence, yoksa kör numarası yapan bizler mi?
     Bitmeden bilmek aşkın kıymetini ve önemini ama olmuyor işte. Felek sağlamından bir oyun oynadı bize. Sen ve ben başrol oyuncusu iken baksana ne hale geldik: iki basit figüran hayatın değirmen taşında döndük, durduk aynı yere vardığımızı fark ettiğimizde senin de dediğin gibi artık her şey için çok geçti ve geçti artık sevda faslının titrek nameleri demenin zamanıydı artık.
Bakarsın bir gün biryerde karşılaşırız veyahut da arkadaş kalalım olmaz mı, diye kandırmayalım kendimizi ne olur…O kadar da kötü değil bak beni terk ettiğin halde hala aşkla ilgili cümleler kurabiliyorsun hem de gözyaşların aynı yerinde duruyor baksana. Bir de şiirlerden mana çıkartmayı bıraksam sen döneceksin diye ve de kuşlardan haber beklemesem o kadar da büyük sıkıntım olmayacak.
Unutmak seni çok zor belki de imkansız , ama olsun kalbimin sana ayırdığım yerleri sürekli senin olsun başkasına istesem de veremem ki..ben seni affetmiyorum asla neden mi seni hiç suçlamadım çünkü sadece biraz zaman istedim Allahtan ama anlaşılan ömür yetmedi seni unutmaya..Unutsaydım senı şimdi sana ait cümleler değil de vasiyetname mi yazıyor olmalıydım. Malım mülküm yok nasılsa ömrümü de sana bağışladım bırak artık dünya beni…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Ben Varım Bir de Şehir...
Sen, Çocukken Uçurtması Uçmayan Çocuk!

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayat Masaldır...
Günaydın Arkadaşlar!
Anadoluda Bir Yol Hikayesi
Televizyon Makinası...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İstanbuldan Bana Sen Kaldın Hatıra... [Şiir]
Aradığınız Kişiye Şu An Ulaşılamıyor... [Şiir]
Gözlerinden İçmek Gibisi Yok Sevdayı... [Şiir]
Ya Resülallah... [Şiir]
Sevdanın Rengi [Şiir]


murat kuvvet kimdir?

okumak, insanı en ucuza birçok şeyin sahibi yapar.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © murat kuvvet, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.