Ölümden önce yaşam var mı? -Duvaryazısı |
|
||||||||||
|
Hangi kelime seni anlatmaya yeter ki Yine de gözlerimi kapatıp düşünmeye başlıyorum seni… Koşar gibi adımlarına yetişmek istiyorum Nur yüzüne bakmanın cesaretini bulamasam da, Heybetine yüreğimin dayanamayacağını bile bile Bu günahkar bedenimle sana yetişmek istiyorum. Yürürken rüzgarın arkandan fırtına estiriyor sanki Çöldeki kumlar ayaklarına yapışınca Bir daha bırakmak istemiyor mübarek ayaklarını… Bende yerdeki kumlara imreniyorum sana kavuşmak için Seni kaybetsem birdaha bulamayacakmışım gibi his var içimde Beni kamçılıyor rabbimin sana verdiği değer Sen olmasaydın dünyayı yaratmazdım kelimetullahı geliyor aklıma Bir an sendeliyor bedenimi bu düşünce… Bunca günahla senin karşına nasıl gelirim ? Ama bir şey daha geliyor aklıma Sen öğretmemiş miydin bize Allahın Rahman ve Rahim olduğunu… Bu sefer mevlanadan cesaret alıyorum ‘gel ne olursan ol gene gel’ Vakarlı yürüyüşünü çöl fırtınası bile bozamıyor Sanki fırtına sana geldiğinde yön değiştiriyor.. Ama değiştirmeye yetmıyor asla hakikatleri. Benim kıblem kabeye, yüzümse sana dönük; Ya resülallah Şükürler olsun sana ya rabbi! Ümmet eyledin bizi peygambere..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © murat kuvvet, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |