Ben bir öğretmen değil, bir uyandırıcıyım. -Robert Frost |
|
||||||||||
|
Ve sevda kokardı yanağımı her okşadığında Ben dokuzumda,o ondokuzunda Pamuktan beyaz tenine inat O sevdaydı,bense ona karasevda... En kırmızı güllerin bir busesiyle utanacağı kadar kırmızıydı dudakları Gözlerindeki maviyi görünce gökyüzü perde çeker Deniz köpürürdü öfkeyle mavisine Güneş düşerken alnında dans eden kızıl kahküllerine O sevdaydı,bense ona karasevda... Her kelimesiyle bir kuş uçardı sanki ağzından Kirpiklerinden bir ok çıkar saplanırdı sol yanıma Anlatırdım her gece sarılıp yattığım oyuncağıma O sevdaydı,bense ona karasevda... Bir akşam duydum anlatırken ablama annem Taşınıyordu yarın Neriman Teyzeler başka sokağa Peki ya göremeyecekmiydim artık sevdayı Oysa o sevdaydı,ben ona karasevda... Onun için dut toplarken düşerdim ağaçtan,ama acımazdı canım Herkesten önce kalkar,ilk ona koşardım bayramlarda Avucuma sıkıştırdığı parayı değil,sevda almaya giderdim gözlerinden Çünkü o sevdaydı,bense ona karasevda... Testere sesiyle uyanmıştım yağmurlu bir sabah Kesiyordu dedem bahçedeki dut ağacını Devriliyordu kalp içinde başharflerimizi kazıdığım son hatıra İzliyordum gözümde yaşlarla;o sevdaydı,bense ona karasevda... Okul dönüşlerimden birindeydi,hatırlamak istemediğim sonbahar Yeşil minübüsün üstünde bir tabut,sokak mahşer yeri Resminden tanıdım,erken çözmüştü sonbahar o kızıl saçlarını Helalliğe getirmişlerdi,benimse kırılan ilk hayalimdi bu Ve kırılan bu hayalle üç mevsim yaşıyordum artık bir senede Halbuki gidiyordu işte,yıllar geçti ne kadar kabullenemesemde Giden sevdaydı,bende kalansa hala karasevda...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © kerem yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |