Matematiğe, yalnızca yaratıcı bir sanat olduğu sürece ilgi duyarım. -Godfrey Hardy |
|
||||||||||
|
Toyluk bazen onlarcasının elini tutmuş gibi, Bir "adam tokluğu" yaratır insanın içinde. Ben,tokluk sandığım bu duygunun, Çocukların oyuna doymadığı kadar açlık olduğunu, Seni öpünce anladım... Elinde bir gül ile karşıladığın her sabah, Seni dımdızlak sevdiğimi anladım. Keşke diyorum hepsini koparmasaydın o güllerin Birazını bugünlere bıraksaydın.. Bütün endişelerimi rüzgarda sallandırıp Çırılçıplak seviyordum seni..... Yedi başlı ejderhadan korkmayan karınca sanki, Babamla savaşlarım,annemle anlaşmalarım, Senin uğrunda kendi tarihimden vazgeçiş bir şerefti. Biliyordum ki;deliksiz inciler kadar değerliydim. Numunem yoktu,aslımı sende bırakmıştım... Günü,geceyi kırmızıya boyadık gül rengi, Boğulup boğulup kırmızılarda, Kurtarıyorduk birbirimizi sarmaş dolaş... Ah o ateş-baz güller! Keşke diyorum hepsini koparmasaydın o güllerin, Birazını bugünlere bıraksaydın... Usanmadın gül soyuna verdiğin zarardan. Ev sahibin Meliha Teyze şikayetlense biraz, "Gül hırsızı çoğaldı bahçe duvarını yükseltelim teyzecim!" deyişin, Yüzümü en az güller kadar kızartıyordu... Keşke diyorum hepsini koparmasaydın o güllerin, Birazını bugünlere bıraksaydın... Aynı evin içinde saklambaç oynadığımız, Balkan kokulu bulutları yatağımıza misafir ettiğimiz, Kireçten yüzlerimizle seyrederek birbirimizi, Konuşurken kanadığımız bugünlere... Birinden hiç ayrılmayan dudaklarımız, Aynı su bardağına değerken sadece, Aynı evin içinde yılların hatırını güderken, İnceliklerimizin birazını bugünlere bıraksaydık keşke! Keşke diyorum hepsini koparmasaydın o güllerin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Serap TAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |