..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Özgür insan, denizi daima seveceksin. -Baudelaire
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Feray Korkmaz




6 Haziran 2007
Selamın Yoktur Bende  
Elveda

Feray Korkmaz


Düşün Ey, sevda soysuzu, bencilliğin mayasında kabarmış nimetsiz hamur, düşün! Bu kıyametin ‘sur’unu nasıl bir acıyla üflüyorum da, yine de ölme diye Nuh’un gemisine çekiyorum bedenini, hepsini düşün!


:DDID:
Selamın yoktur bende. Işığını aydan almış bu aşk kalemi, yazmaz artık senin adını. Bekleme gelmem, bekleme esmem rüzgâr gibi, yağmur olup inmem kuraklığına. Öyle bir ah koptu ki içimden, seni sevmenin kefareti der, aşkın sefaleti der, salıvermem peşine, korkma! Sahip olamadığın erdemlere sayarım ve yıllardır talan ettiğin bu sevdadan, asilce ayrılırım.

Elveda!

Bu kez, son bir defa seni görmeyi istemek yok. Son kez sarılmak, son kez izlemek gülüşünü, hiç biri yok. Yazık ki başımı öne eğdiren bir aşk lekesi olarak kalacaksın anılarımda. Yenisini katmaman, daha fazla bu canı yakmaman için, özlediğim mutluluğun kanatlarıyla uçuyorum hayatından.

Ankara’nın akasya ağaçlı yollarında başın dik gezer misin artık? Benden sonra, hangi kulağa fısıldarsın sevgi sözcüklerini? Ya da, muhatabı olmadığım gözlerinde, ıslak bir telaş olur muyum, bir gece vakti? İnan, bilmek istemiyorum.

Yasını tutacağım bir tek gece, hıçkırık gibi nefesimi kestiğin tek bir an bile yadigâr değil senden. Böyle hızlı adımlarla kaçışım, bir kez bile ardıma bakmayışım, soğutmuyor mu seni kendi yüzsüzlüğünden? Düşün Ey, sevda soysuzu, bencilliğin mayasında kabarmış nimetsiz hamur, düşün! Bu kıyametin ‘sur’unu nasıl bir acıyla üflüyorum da, yine de ölme diye Nuh’un gemisine çekiyorum bedenini, hepsini düşün! Yüreğimdeki kaç bıçak darbesinde parmak izin var, kaç kez kırdığın kalbimin üzerinde yalınayak yürüttün beni? Düşün Ey, zaferine fent karışmış, bayraksız âdem, düşün! Gençliğimi bitiren sevdandan, ömrümü kurtarmaktır bu! Yaralarını gülümseyerek öptüğüm bir adamı, uğurlamaktır. Yıllar sonra gerçek miydi diye soracağın bir aşk içinde, hayal olmaktır!

Uğurlar olsun, kokusunda bin bir dünya gezindiğim, sahte hayalim.

Son kez, elveda!

.Eleştiriler & Yorumlar

:: ...
Gönderen: Ömer Faruk YILMAZ / ,
28 Ağustos 2010
Aşk, aşk, aşk!.. Aşk öyle bir şey ki, insan nasıl uzuvlarının rahatsızlığını hissederse aşkının eksikliğini de kısmen sezmek ve içten pörsümeye başladığı her zaman, "ben aşkımı neden kaybediyorum?" diye sormak memuriyetindedir. Nerede o insan? Aşkı yerine iade için çırpınan insan; nerede?...

:: tebrikler:)
Gönderen: araz / , Türkiye
18 Eylül 2008
yazılarınızı okurken yaşanmış bir aşkın acı dolu satırlarıyla irkildim adeta.çok güzel ve anlamlı cümleler bunlar,herkesin kuramayacağı tarzda.yazılarınızın hepsini okuyacağım tek tek:)başarılar

:: Kör karanlıkta parlayan dost ışığıma
Gönderen: harun küpeli / Gaziantep/Türkiye
10 Haziran 2007
yaşananlar ah...Yaşayacağımız günlerin gelecekteki temsilcisi.Arkanda ki boşluğu bilerek dik yürümemizi sağlayan sabit acılar.''Kara uzandığımızda gölgemizin ne kadar üyük olduğunu görürüz ta ki güneş doğana kadar'' Acılara göğüs germek ve tüm saplantıların içinde i n s a n l ı ğ ı m ı z ı korumaya devam etmek çabasında, ben yüreğinin kıyısına oturuyor ve bir nemrut dağında güneşin doğumuyla kendi doğumları gerçekleştiriyorum.Sende dostum her gidenden yeni umutlar doğurman duasıyla sen anaç ruhlu bir kadınsın (tüm kadınlar böyle) farkına var ferferi giden gitsin.Kalan sağlar bizimdir.

:: Bir terk-i diyarın hayaline kapılmak..
Gönderen: ali korkmaz / Antalya/Türkiye
9 Haziran 2007
Yüreğimdeki kaç bıçak darbesinde parmak izin var, kaç kez kırdığın kalbimin üzerinde yalınayak yürüttün beni? Düşün Ey, zaferine fent karışmış, bayraksız âdem, düşün! Gençliğimi bitiren sevdandan, ömrümü kurtarmaktır bu! Nefes alamadım önce..Sonra gitmek, kaybolmak istedim..Girebilir miydim yazınızdaki kapıdan içeri; yaşayabilir miydim ayışığından uzak gündüzlerde… Kollarımı açabildiğim kadar değil, kollarımı açamadığım kadar sevgi ve saygılarımı yolluyorum size..Yüreğinize sağlık :)

:: canım benim....
Gönderen: Güher KILLIOĞLU / Ankara/Türkiye
9 Haziran 2007
Çok korkuyorum çoooooook. Evlenmeye ramak kalmışken feminist olup çıkacağım çok korkuyoruuuum. Allah'ım sen bana sabır ver çok az kaldı çok:))) Şaka bir tarafa feroş çok güzel günler gelecek senin içinde biliyorum. Bu yaşananlar her ne kadar bu dünyada bize düşen mutluluk metrekaresinin azaldığını göstersede biliyorum geçecek bu günler, sen yine en içten kahkalarını atacaksın, aaaa şimdiden duydum bile, feroş bu kadar çabuk muuu:)




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kal Benimle Sevgili
Nevresim Çiçekleri
Sende Bedeni Cahil Eden Bir Şey Var
Cam Kırıkları
Hak Değildir Aşk
Bir Vuslat Bağışla Geleceğime
Gözlerindeki Baharlar İçin
Dönerse Dönsün Başım
Ah Gözleri Dalgalı Kara - Denizim!
Yabani Bedendeki Evcil Duygular

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Değildim Giden
Bağ-ı İrem'de Sevmek Seni...
Hoşça Kal Ne Demekti?
Neden Çekip Gider ki İnsan?
Islak Mektuplar
Ruhsal Labirentimde Kayboluyorum
Buğum
Unutmakta Gömülesi Birşey mi?
Boş Vaktiniz Var mı Acaba?
Eyvah! Beynime Giriyorlar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ben Seni Boş Anımda Sevmedim [Şiir]
Her Şeyim Ol Ama Özlenen Olma [Şiir]
Ferfecir [Şiir]
Sesin Yok Artık [Şiir]
Yarama Tuzdur Deniz [Şiir]
Takvimsiz İklimler [Şiir]
Sepya Adımlar [Şiir]
Tarifi Olmayan Elâm İçin... [Şiir]
Yüzünün Beti Benzi Düşmüş Sazım Üstüne [Şiir]
Hayta Köprüsü [Şiir]


Feray Korkmaz kimdir?

Kelimeler düşüyor ellerimden. Anlatmayı beceremeyen, anlaşılmayı beklemeyen şiirler yazıyor. İçimde küçücük bir sığınak buluyorum da, sığınamayacak kadar büyüdüğümü öğreniyorum. İnsanın, bir gün kendi açıklarını ortalığa salıvermesi ne kadar acı. Kendi acılarımla yüzleşiyorum. Öyle anlarla çarpışıyor ki ruhum, hani o an aynaya gidip baksam, ömrümün baharında saçlarımı bembeyaz bulacağım, gözlerimin ışıksız kahveleri minicik kalacak ve ellerimden düşürdüğüm kelimelerin ne anlama geldiğini o zaman anlayacağım. Çok geç olacak. . .

Etkilendiği Yazarlar:
her insan başka bir dünya ise ve bazı dünyaların içinde kendi gezegeninizin atmosferiyle karşılaşıyorsanız etki alanınıza hoşgeldiniz demektir!


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Feray Korkmaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.