Bir sanatçı başarısız olamaz; sanatçı olabilmek bir başarıdır. -Charles Horton Cooley |
|
||||||||||
|
Kal benimle, her ayımı ‘kutlu’ yapan, kalbimin kavında usul usul yıllanan, adı güzel, tadı güzel sevgili… Bir tahta iskelenin üzerinde, dalgasını kalbimin duvarlarından taşıran bir göle bakarken ve sen, hayatın bütün öğrettiklerini hiçe sayan bir ilkle vücudumu taze bir kan gibi yeniliyorken, aşk ne demek, aşık olmak ne demek bunu öğreniyordum. Sonra, kollarını bir şal gibi omuzlarıma sarıp, kendini sığınağım yapmana izin verdiğimde ve her boynumdan öpüşünde Cemal Süreya’dan gizli bir Üvercinka dinleyişimde, ömrümün sonuna dek kulaklarımda dursun dediğim içli bir hicaz makamının içine düşüyordum. Zamanı durdurduğumuz o hayal parkında artık kendimizi unutup, bizim dışımızda kalan her şeyi salladığımız kırmızı salıncakta izlerken seni, bu dokundukça gülüşlerime taze filizler açtıran, bu baştan aşağı huzur kesilmiş adam hiç gitmesin diyordum. Gitme! Sakin bir gece gibi bakan, sonra büyüyüp yürek kadar olan gözlerin, kalbimin korunmaya alınmış en kutsal sırrına gelip dokunuyorken… Gitme! Hala kendine gelememiş, belki de sırasını şaşırmış mevsimler gibi öylece kalakalmış ruhumu, neredeyse kâf dağından kar bağışlayan bir mucizeyle doyuruyorken… Sakın gitme, her ayımı ‘kutlu’ yapan sevgili… Çünkü sen benim ‘sensizlik telafisi’ çaresizliğim… gamzelerinin yüreğimde açtığı çukurda aşk çoğaltırken, hangi pamukla sarıp sarmalasam bilemediğim, içime çekmeye kıyamadığım nefes gibisin… Ve sana söyleyemediğim binlerce sözcüğün sesi olsun, avuçlarına akıttığım o deniz kabuğu gibi sedefli kalbim. Eğer bir türküyse anlatacak bizi: Evvelim sen oldun ahirim sensin!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Feray Korkmaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |