Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates |
|
||||||||||
|
Ama bilme! O zaman bu aynadaki kaçamak gülüşlerim kaybolabilir. Kıskanırım ve avaz avaz dillenir tüm içimde kalanlar. Sakın bilme seni nasıl da sevdiğimi, benim ellerimde bile eskimesin ellerin. Kimse mükemmel değil evet sende değilsin. Yeter ki bunu gözlerimle görmeyim. Bilme ki umudum olsun her güne dair. Bu ne gerçeğe yakın oyundur böyle. Gülüşlerinin içinde tıkanmış hıçkırık gibiyim. Bir su içsem geçecek gibi geliyor her şey. Bana gelme diye dua ederken, gelsen sanki her şey rahatlayacak. Ağır aksak bir yürek teklemeden atmayı hatırlayacak. Biliyorum, senin olacağım var gücümle. Kendi zevahirinde görürsem gözlerimi, hep orada kalmak isteyeceğim. Sakın bilme seni nasıl da sevdiğimi, sakın bu yokluğuna alışan gecelere karışma varlığınla. Karışırsan, hayatımın anlamı olacaksın. Karışırsan, bende kıyasıya aşka karışacağım. Sonra paslı gecelere dumanlar sarılacak, cinsiyetsiz, kimliksiz bir yığın düş, edepsizce peydahlanacak yüreğimde. Ben seninle değil, kendimle baş edemem. Adımdaki, gözümdeki bildiğim bütün ‘fer’ler, sevda sularıma değdikçe parmakların, o halkada teker teker sönerler. Aşk bu, gece gözlü hayalim! Bağ-ı İrem de bile yeri varsa gerçekten, ben ancak o cennet bahçesinde korkusuzca severim seni... Şimdi bilme seni nasıl da sevdiğimi ve bu Leyla itiraftan, hiç düşünmeden koru kendini!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Feray Korkmaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |