Yedi iklim dört köşeyi dolandım / Meğer dünya her tarafta bir imiş. -Dadaloğlu |
|
||||||||||
|
Böyle durumlarda, hep bir taraflarda bir siyah nokta olurdu. Ya duvardaki hunharca öldürülmüş bir sinek, ya da perdenin üzerindeki siyah bir kir parçası... Ve hep böyle zamanlarda gözlerim oraya kilitlenirdi.. Ve o siyah nokta yine oradaydı ve gözlerim yine kilitlendi o ne olduğunu tam olarak kestiremediğim noktaya... Gözlerim oraya kilitlendikçe , kirlenen ruhum özgür kaldı... Temizlenmeye mi gitti -bilinmez- ama beni terk etmişti.. Ben oradaydım... Gözlerim çoktan o siyah noktanın derinliklerinde kaybolmuş, bilinmeyenin gizemini yaşıyordu... Ve ben halen yatağımdaydım... Ruhumun başını alıp gittiği ve gözlerimin beynimden bağımsız hareket ettiği bu zaman dilimi içerisinde bir de radyonun cızırtılı sesi olurdu. Ve kulaklarım da bana itaat etmekten vazgeçip kendini bozuk radyodan çıkan yarım yamalak bir kaç ezginin eline bırakır.. Ve o akşam da bıraktı.. Ve ben halen oradaydım... Yarım kalan düşlerim gelmişti aklıma. Böyle zamanlarda iki yarım bir tam etmiyordu, ve yarım düşlerim yine yarım kalıyordu. Ve her yarım olan yanında hüzün getiriyordu. Fazla sürmüyordu hüzünlerle kavga etmeye başlamam. Ama ruhum olmadan savaşmak zor geliyordu bana. Üstelik gözlerimle kulaklarım da bağımsız düşlerini yaşamaktalardı.. Yalnızlığında ötesinde bir duygu sarmıştı beni. Öyle ki yalnızlık bile terk etmişti beni. Ve saçmasapan bir varoluşun içinde yok oluyor gibiydim... Yavaş yavaş şizofrenlere de benzemeye başlamıştın.. -zaten her daim şizofrenlere imrenmişimdir- ve dünya dönüyordu... Ve ben de dönüyordum... Ve radyodaki o cızırtılı ses.. Annemin kolları aklıma gelmişti... Hunharca öldürülmüş sinek ve temizlenmek nedir bilmeyen ruhum... ve.. ve.. ve diğer "ve" ler... Sadece Ağlamak İstiyorum.................................................................................
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Baran Yurdakul, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |