"Sevgi bilmekten doğar." -Mevlana |
|
||||||||||
|
artık canımı.. Dayanamıyacağım kadar acıtıyordu. Beynimde, yüreğimde ve bilimum organlarımda kontrol dışı büyüyordu. Maddi ve manevi herşeyiyle çıkması lazımdı hayatımdan!. Maddi birşey kalmamıştı zaten. Son üç yıldır kendisini görmüşlüğüm bile yoktu.. Sesini en son duyalı da en azından 1 sene olmuştu. Belki de daha fazla.. Onu bana hatırlatacak herşeyin imhası büyük bir özveriyle gerçekleştirilmişti.. Bütün sorun kafamda yatıyordu!. Kafamda yatıyordun bütün benliğinle, ve bütün bensizliğinle. Ve onun yerinden sökülmesi lazımdı artık!.. - Uzat elini, sökelim seni!.. Özgürlüğe bir adım kaldı, başarabilirdim belki de. Biraz azim, biraz can sıkıntısı, bir parça bulut ve birazcık yağmur.. Can sıkıntısı ölümüm olabilir. Belki o bir parça yağmur bir fırtına olacak, kim bilir!. Bulutlar güneşi saklayacak yıllarca benden. Ve silineceksin sonunda bilincimden. Ya da ben öyle zannedeceğim. Ya da onun gibi birşey. Bütün mesele bende!. Seni sökmenin bir yolu olmalı... - Seni sökecek birşey ver bana!.. Bira sökemedi. Çok uğraştı ama olmadı. Yanlış reçeteymiş, sonradan anladım. İçtikçe daha bir yer ediyordun. İçtikçe arzularım sana dönüyor. İçtikçe büyütüyordum yokluğunu. İçtikçe ben olmaktan çıkıyordum. İçtikçe daha bir kayboluyor, daha bir siliniyordum. Yok oluyordum yokluğunda. Yokluğun bir girdap, kaçmak imkansız gibi birşey.. Dipte ne var bilinmez.. İçmek seni hatırlatmaktan başka birşeye yaramadı!. - Bana bira verme!.. Bana yokluğunu da verme. Karanlık korkutmuyor yokluğunun korkuttuğu kadar!.. Bana sensizliğin lazım en sessiz biçimde. Bana sönmüş küllerin lazım, bilmediğim denizlere atmak için.. Bana gitmelerin lazım, peşinden koşamayacağım. Bana bölünmüşlüğün lazım, bir daha tamamlayamıyacağım. Ve bana bir parça gözyaşın lazım, ağlayabileceğim.. - Arkanı dönermisin, öleceğim de!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Baran Yurdakul, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |