Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
Duvardaki kanın kokusunda, Arabesk iplerle sarılmış tenimin çığlıkları; Tüm şehirlere yayılırdı biri beni sevdiğinde. Acılı iniltici bir ruhta oyalanan bir gövde bu. Dokunduğunda batardı çakırdikenleri… Kan ve çığlıkla beslenmiş ten kabullenir ancak, Kartondan yapılmış kalpten kuleleri olduğunu. Nefesin duvarlarımı yıkarken nasıl izin verebilirdim içimdeki oyuklara üflemene.. Kaçtım. Uzandım kıyılara. Issız kasabalardan geçtim, Sarkarak ağaçlardan tüylerimi bıraktım yollara… Kanatlarımı kırdım, kanatlarımı kırdım dişlerimi ne vakit sıksam, Yukarılar ormanlarıyla sevişirken ve her gece deniz kızları yağarken gökten.. Bilirdim ordaydın. Ben bu dünyada ayakları kırılmış cennet dansçısıydım.. Ve sen müziği başlattın... Artık çok geç sesini kısmak için! Bir yağmur gölgesi bıraktın sonra avuçlarıma, Avuçlarım kanıyordu ve ırmaklar sesinden geçmiyordu artık… Issız bir yerde ırmakların yoksa bilincinde olamazdı, Yağmura düşüyordu bakışların gün batımlarında Ve ben kendi ellerimle bozduğum bir cennetin dansçısıydım bütün kıyılarda.. Her gece yağarken gökten, deniz kızları bilirdim ordaydın, Ordaydı yeni yetme sesine düşen aşk, Ordaydı kentin gölgeleri, Ordaydı çocuk ve kadın, Ordaydı ilk fırsatta kaçmak için kıyı çekilmiş bir sandal... Eski bir yüzde tapınağını arayan bir kadın yüzüydün O kenttin ışıkları içinde unutkanlığından gelen bir adamın gölgesinde, Sesinde çok beklemiş bir öfke vardı Ve tapınağın duvarlarının nasıl yıkıldığını izliyordu İki ses önce bedenimi izleyen gözlerin... Acılı iniltici bir ruhta oyalanan bir gövde bu. Dokunduğunda batardı çakırdikenleri.. Ruh değilim,olmadım da... Kadınlar dinliyordu sesimi Ve ancak onlardan birinde söndürmüştüm tüm yangınlarımı, Alnımdan geçen ateşin gölgesine sığdırdım elimde kalan her şeyi... Hiç bir şeyi... onur orkun kara...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © onur orkun kara, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |