İnsan gülümsemeyle gözyaşı arasında gidip gelen bir sarkaçtır. -Byron |
|
||||||||||
|
Dokunmayın bana. Etrafındakilere bak, Nasıl geldiysem öyle gideceğim kıyından bu gece. Gümüş aynalar ve lacivert taşlar... Orman soğudu… Bıçak bendeydi. Uçacağım bu gece, Hiç kimselerin girmeye korktuğu şehirleri geçerek Kendinden vazgeçmiş bir ağacın en tepesine konup acıyla bağıracağım. Gittiğinde anlayacaksın. Aslında hiçbir gidiş olmadığını, yada sonun. Bir perinin ellerine doğmaya Gökyüzüne ulandığım bu gecede. En çok korktuğum şeyi bırakarak, seni. Kanatlarından çoğalan sular saçlarını ıslattı o gece... Önce titremeye başladı sığındığın odaların… Sonra bir bir açtın kapılarını, O gece bilinmeyen ışığa doğru gidiyordun… Hangi kapıyı açtığından habersiz usulca kurtların sarmaladığı ağacı gördün Belki de her şeye rağmen açtın kapıyı, açmak kolaydı… Karşında yıldızını gömüş o hiç kadın... Hiç...kadın… Bir orman yaprağının kaldırımlarla dansı kadar saçma olsun bana yaslanışın Kimseye anlatamayacağım büyülü sözlerini fısılda Sadece ikimizin bildiği tapınaklar inşa edelim Kaçmak için...Vazgeçmek için... Kim bilir belki de sonunda ölmek için.. Bir ırmağın kendini terk edip denize gitmesi kadar saçma olsun her şey Yaslan bana… Boynuna çakan şimşeklerin altında dokunacağım tenine... Karanlığın içindeki fırtına kopacak, Yengeç sürüleri ve kutsal sureler terk edecekler kıyıları.. Senin olmanın anlamı bu çünkü. Bir gece yine bulunduğumuz bu yerde karşılaşmak için hepsi hepsi Rotasız gemilerin iplere düşkünlüğü gibi. Yanaklarıma kendini çizip gideceksin. Şakaklarım hep zonklayacak Siyah iklimlerle gececek hayatım. Ne fark ederdi ki diyecek kadın Hiçtim..hiç..kadın.. Şimdi yanaklarımda biri var... Geldiğim gibi gitmiyorum yalandı. Ama bir gidiş... onur orkun kara...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © onur orkun kara, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |