Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann |
|
||||||||||
|
Peşinen ödenen bedellerde vardır elbet... Yinede sorgusu kanatlarımı kırıyor cevaplarımın. Bir gölgenin içindeyim, İçimde bir gölge saçlarını çözmüyor hiç! Bir gölgenin içindeyim ve... Yakıyorum saçlarımı, daha ilk nefeste gülüyorum. Gülüyorum yüzün aynalarımı doldurunca... Dışıma çıkıp kendime bakıyorum. Kendim sandığım bir bedene, Hiç sıyrılamayacağım... tamkurtuldum derken kutuluşu kaybedeceğim. Kendime bakıyorum... Parmaklarımla sıkı sıkı tutuyorum dizlerimin içinde. Bir kaybetsem, gözlerinle çalınacak kapılarda kalacağım. Akacak sıcak ve ölümlü, bütün ırmaklarım. Kızgınlığımın kırılganlığa döndüğü yerdesin. Hiç bir pişmanlık senin kadar güzel değil üstelik... Pişmanım.! Ve sen yine güzelsin.. Yeşil otlar ve sahil sesleriyle... Duvarlar ve odaların içinde, Rengini tam seçemediğimiz denize bakarken, Akarken ellerinle içime, Gece gözlerinde unuturken serseri yıldızlarını, Ve sen parmak uçlarımda en ücra köşelerimi keskinleştirirken.. güzelsin. Saçlarının arasına saklanan güneşten belliydi, Rüzgarım yetmeyecek savurmaya çöz.. Çöz! Bütün düğümlerin kendin kadardır. Ayaklarının çıplaklığı yakacak otları.. Sırtını emanet et kollarıma burda olduğumuz yerde... Işıkların yanmasını bekliyoruz karşıda.. Karşıtlığımızı kandırmaya yetmiyor Kaşlarımızdaki anlam.. Bir gülsen şaşırmak olacak hücrelerim... Bir baksan... sadece bakma hayır... Ak... Dudaklarımın arasından sız içime.. Ardımdaki karalara yet... Yetin sesimle... Güzelsin ve sevdiğimsin!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © onur orkun kara, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |