..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçek sanat, gizlenmesini bilen sanattır. -Anatole France
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > MeRCaNDeDe




15 Haziran 2006
Bülbül'ün Gül'e Hicranı  
MeRCaNDeDe
Rüzgarda savrulan yağmur damlaları gibi savruluyor yüreğim.Sensiz geçen mevsimlerim kış günlerim zemheri.Umut çırpınan kanatlarında bekleyişlerin girdaplarında yürümüyor savruluyorum.Anlıycan sensizliğin hiç bir tarifi yok benim gönül kitabımda. Sensiz bir dünyayı asla sevmiyorum...


:BGGI:
Nur-i Didem....

Bir hasret türküsüdür dillendirdiğim. Bir bülbülün güle hicranıdır...Yazmanın adı kolayda kalemin sevdasını kağıda tüllendirmekten daha zor olan ne olabilir.Ne; zaman hasretime teselli ne mevsimler özlemime gem.İçimde biriktirdiğim sayfalara yazıyorum sana olan tüm güzel seslenişleri..Gecenin en demli vakitlerinde seni düşünmek kadar tatlı esen bir rüzgar yok başımda.Zülüflerimin heyyulası her lahza seni zikrederken ne çok sevdiğimin farkına varıyor sen uyurken geceye seninle alakalı mahyalar yayıyorum.Gönlüme sığmayan bu hasret ateşini sınırlarımın dışına çıkarmadan için için yanarken bir kıvılcım gönderiyorum kırık dökük satırlardan.

Enis-i Ruhum...

Hiç bir söz seni anlatmaya kifayet bulamazken hiç bir satır işte bu benim sevdam diyemiyor.Sen karanlık gecelerimin tulu etmiş aydınlığısın.Her gün özleminle bitirirken zamanı sana olan ateşim dünyayı yakacak kadar harlanıyor gönül şehrimde.Hasretden talan olmuş şehrimin tüm kilitleri sana açılmışken bir bir her an seni kaybetmek korkusuyla ilmek ilmek geçiyor zaman boynuma.Bütün durağan duyguların kaidelerinden sıyrılıp soğuğun iliklerime kadar işlediği kör bir gecenin iskelesinde içimi, ruhumu, kalbimi, hülyalarım, hatıralarımı sevdanın kor yakıcılığı ile simanın yansıdığı odamda hasretimin sonsuzluğu ile ısıtıyorum.Ne güzel şeymiş seni sevmek...Ne güzel şeymiş sıcaklığını yüreğimde hissetmek....

Gül-i Ranam...

Nicedir hiç bir rüzgar bu kadar sert esmemişti. Nicedir şarkılar bu kadar mızraplı vurmamıştı tın tın.Yıllar boyu her gelen acının karşısında dimdik durdum.Tahammül edip gülüp geçtim.İlk defa kaybetmenin ağırlığı ile yanıyorum.İlk defa tüm kalelerim çaresizlik içinde savunmasız. Bana sorduğun olmazsa ne olacak sorusu üzerime öyle yıkılıyor ki hicranım amansız bir düşman gibi iki büklüm bırakıyor beni.Koca bir iç geçirme, buğulanan bakışlar, boynu büküklüğüm, kırık döküklüğüm.Gözlerim buğulu bakıyor ötelere medyun sana iştiyak içinde..

Surûr-i Sinem....

Rüzgarda savrulan yağmur damlaları gibi savruluyor yüreğim.Sensiz geçen mevsimlerim kış günlerim zemheri.Umut çırpınan kanatlarında bekleyişlerin girdaplarında yürümüyor savruluyorum.Anlıycan sensizliğin hiç bir tarifi yok benim gönül kitabımda.


Sensiz bir dünyayı asla sevmiyorum...



* * *



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Anlayamadığın
Eskisi Gibi Değilim.
Yüreğimin Rengi
Ne Bileyim Böyleyim Ben İşte...
Üzgünüm…
Elveda Pınar Gözlüm
O'na
İçimdeki Derin Hüzün
Hoşçakal Alınyazım
Sükut Sureti 1

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ördüğüm Kalın Duvarlar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Derinden Sessiz [Şiir]
Anlıycan Hepimiz Bıraktığın Gibiyiz. [Şiir]
Sen [Şiir]
Hicran Dökülür Haziran Sarkıtlarından [Şiir]
Siyahlara Alışmış Mazimin Kaldıracağı Bir Renk Değilsin. [Şiir]
Seninle Denizler Geçiyor İçimden [Şiir]
Buğulu Sevdam [Şiir]
Sitem [Şiir]
Sevgi Dünyam [Şiir]
Zülüflerine Bağlandığım [Şiir]


MeRCaNDeDe kimdir?

Bir Savaşçıdır Kalbim. . .

Etkilendiği Yazarlar:
ÜMiT YASAR OGUZCAN-MURATHAN MUNGAN -ALİ ÇOLAK-SUNAY AKIN-CAN YÜCEL-AHMED ARiF-ÖZDEMİR ASAF-BARIŞ KURAN-İBRAHİM TENEKECİ-ATİLLA İLHAN-MEHMET ERDOĞAN-ALEV ALATLI-Birkan Askan-Binnur Edisan


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © MeRCaNDeDe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.