..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir dost nedir? Öteki ben. -Zenon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > MeRCaNDeDe




24 Mayıs 2004
Eskisi Gibi Değilim.  
MeRCaNDeDe
Şimdi ayrılığın derin zamanlara vurulmuş prangalar gibi.Çehremde çözümü zor bilmeceler.Enginliğin, derinliğin esrarı bakışlarımda.İçimde uykusu olmayan geceler....


:CJBE:
Hayat bana oldukça ağır bu aralar.
Ne hayallerimin çetelesine bir çentik atabiliyor nede elimden kayıp gidenleri engelleyebiliyorum.Eskisi gibi değilim.Yanlızlık katlanabildiğim tek dostum şimdi.Gittiğinden beri kalabalıklarda sessiz bir hal aldı.İkliminde avunduğum bir sığınağım yok.Bir dokunuşunla tüm engelleri aşabilecek bir gücüm olurdu seninle.
Gözlerimde hüzünlü buğular.Dudaklarımda ürkek bir titreme.Herkes gibide değilim.Ne küfredebiliyor nede sesimi yükseltebiliyorum.İsyansız bir hicranım var.Bir urgan gibi boynuma asılı tevekkülnamem.
Bu ayrılığı hiç anlamadım.Yüreğimi sonsuza dek sızlatan bu gidişi hiç tanıyamadım.Yüzümde yaşamın sevincide yok.Bakışlarımda boşluklara can veren tebessümlerde.Biliyorum ki benim katlanmam gereken bir imtihansın.Nedenler niçinlerle yoğunlaşmış soruların girift bir bilmecesini çözüyorum sensizlik ile.
Bu kadar sevilirmi diyen dostlarıma karşın acı tebessümler tülleniyor yüzümde.Çoğu zaman ellerim cebimde ne kadar değer vermişim sana nasıl değiştirmişim seni düşünüyorum.Üzerimdeki yükün ağırlı ile bilerek çıktığım bu yolun gergefleri içerisinde müdafasız ve isyansız seviyorum seni.Oysa ne ayrılığı hakettim nede vefasızlığı.
Gelip geçici duygularlada sevemezdim seni.Başkalari gibi hayatın üzerine tükenmez kalem misali sürtünmeyide beceremem.Sessiz sedasızdır benim hüznüm.Kalbimin ağırlığı,ruhumun yorgunluğu eskisi gibi değilim.
Toy bir sevdanın kimliğini taşımıyorum yüreğimde.Taşıdığım bir ömre bedel yüzümde ağaran vuslatın ümidi.Görüpte farkedemediğim ayrılıkları ayaklarımın altında çiğnerken hissedebilmeliydim o ağıtları.Aşkı en iyi ayrılıklar anlatır bunu iyi anladım.
Şimdi ayrılığın derin zamanlara vurulmuş prangalar gibi.Çehremde çözümü zor bilmeceler.Enginliğin, derinliğin esrarı bakışlarımda.İçimde uykusu olmayan geceler.
Bir yerlerde bir şeyler kaldı eksik veya fazla.Öyle işlemişsin ki yüreğime söküpte atamıyorum.Dudaklarından çıkan her söz beynimde bir uğultu.Sözlerin hep buruk bir gülümseme bırakıyor
Bu çekip gitmenin bir sonu olsa keşke.Verlığını varlığımda hissetsem yeniden.Sen gibi elimden kayıp gidiyor hayallerim.
Eskisi gibi değilim.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Tebrikler
Gönderen: Guvercin / Ankara/Türkiye
27 Mayıs 2004
Kaleminize, yüreğinize sağlık. Çok güzel bir anlatım. Sevgi ve saygılarımla..

:: Btien aşk
Gönderen: Gökçe Dölek / İstanbul
27 Mayıs 2004
Yalnız değilsin buna emin ol.... Aynı duyguları yaşayan o kadar çok insan va rki ben dahil...Ne kadar yazsakta beceremiyoruz aşkı yaşamayı. En güzel aşk biten aşkmış. ben bunu anladım...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Anlayamadığın
Bülbül'ün Gül'e Hicranı
Yüreğimin Rengi
Ne Bileyim Böyleyim Ben İşte...
Üzgünüm…
Elveda Pınar Gözlüm
O'na
İçimdeki Derin Hüzün
Hoşçakal Alınyazım
Sükut Sureti 1

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ördüğüm Kalın Duvarlar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Derinden Sessiz [Şiir]
Anlıycan Hepimiz Bıraktığın Gibiyiz. [Şiir]
Sen [Şiir]
Hicran Dökülür Haziran Sarkıtlarından [Şiir]
Siyahlara Alışmış Mazimin Kaldıracağı Bir Renk Değilsin. [Şiir]
Seninle Denizler Geçiyor İçimden [Şiir]
Buğulu Sevdam [Şiir]
Sitem [Şiir]
Sevgi Dünyam [Şiir]
Zülüflerine Bağlandığım [Şiir]


MeRCaNDeDe kimdir?

Bir Savaşçıdır Kalbim. . .

Etkilendiği Yazarlar:
ÜMiT YASAR OGUZCAN-MURATHAN MUNGAN -ALİ ÇOLAK-SUNAY AKIN-CAN YÜCEL-AHMED ARiF-ÖZDEMİR ASAF-BARIŞ KURAN-İBRAHİM TENEKECİ-ATİLLA İLHAN-MEHMET ERDOĞAN-ALEV ALATLI-Birkan Askan-Binnur Edisan


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © MeRCaNDeDe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.